2.238 visninger
|
Oprettet:
leveringsomkostninger hos forhandler ?? {{forumTopicSubject}}
Hej skal købe en bil fra en forhandler og skal betale 3999 for leveringsomkostninger så går mit spørgsmål ud på hvad indgår i leveringsomkostninger er det service eller kun nummerplader eller hvad er det
dec 2014
Følger: 1 Følgere: 1 Svar: 92
så ja bullshit
har endnu ikke mødt en forhandler, der ville diskutere rimeligheden.
feb 2015
Følger: 6 Følgere: 8 Emner: 33 Svar: 997
apr 2007
Følger: 23 Følgere: 23 Biler: 8 Emner: 30 Svar: 154
Det har sådan set ikke noget at gøre i bugtvognsmarkedet. Det er en del af forhandlerens fortjenste. men da alle gør det er man som individuel forhandler nød til selv at gøre det da bilen ellers vil fremstå 3-4.000kr dyrer end tilsvarende biler hvis i sammenligner med alle de andre forhandlere hvor der pålægges leveringsomkostninger. derfor på skriver alle leveringsomkostninger.
Der har været snak om at ombudsmanden skulle forbyde leveringsomkostninger på brugtbiler og tror alle forhandlere ville takke glædeligt ja til det. herunder mig selv.
Som Thomas J skriver - Bilen kommer til at koste det samme i sidste ende...
Mvh.
Jesper Sørensen
Selvstændig bilforhandler
feb 2011
Følgere: 6 Biler: 2 Emner: 6 Svar: 1.665
Nægter at betale det, forrige gang jeg handlede bil faldt en handel da forhandleren ville have leverings omkostninger på en bil han lige havde fået ind og sim vi aftalte ikke skulle klargøres, alligevel var der 3300kr på som levering da slutseddelen skulle underskrives. Bilen kostede 15000kr.
jun 2014
Følger: 3 Følgere: 4 Emner: 23 Svar: 55
leveringsomkostninger hos forhandler ??