{{ getTotalHits() | thousandNumberSeperatorFilter }} resultater Filter
{{group.groupName}}

{{ group.groupName }}

Medlemmer: {{group.memberCount}}
Forside Forum Medlemmer Annoncer {{ group.itemMoreItems }}
Handyhand

Få billig hjælp fra private

Beskriv din opgave og modtag gratis bud fra lokale med Handyhand.

Seneste udførte opgaver

• Nyt amatur 900 kr.
  • Hjælp til opsætning af en svævehylde og 3 små svævehylder, samt et klapbord i køkken 1.250 kr.
  • Reparation ag opvaskemaskine 1.500 kr.
  • Ophæng af køkkenskab fra Ikea, spejl og håndtag til skuffer 1.500 kr.
  • Opsætning af 3 lamper + rep. af tændknap på lampe 900 kr.

Opret en opgave

Kommentarer på:  leveringsomkostninger hos forhandler ??
  • Johnny L
    Johnny L Tilmeldt:
    dec 2014

Følger: 1 Følgere: 1 Svar: 92
    #2   11. jun 2016 levering, er et extra gebyr som forhandlerne mener at have ret til uanset,
    så ja bullshit
    har endnu ikke mødt en forhandler, der ville diskutere rimeligheden.

• #3   11. jun 2016 Hvis man køber ny bil på vores værksted går det bla. til at bilen får toppet olie og sprinklervæske op. Bliver fjernet masse beskyttelse plastik der kommer tester på hvor man tjekker for fejlkoder koder startspærren og koder service interval. Dæk bliver pumpet til rette tryk. Og så bliver bilen kontrolleret på lift for generelle fejl og mangler. Og så er der nummerplader og så er der også lige en færgebillet for at få bilen til øen. Om leveringsomkostningerne skal være inkluderet i bilens pris eller være skiltet ved siden af kan jeg ikke se det store problem i. Bilen kommer til at koste det samme i sidste ende

• #5   11. jun 2016 Leveringsomkostninger er en afgiftsfritaget sum som forhandleren har i omkostninger til at få nye biler importeret fra produktionslandet.

Det har sådan set ikke noget at gøre i bugtvognsmarkedet. Det er en del af forhandlerens fortjenste. men da alle gør det er man som individuel forhandler nød til selv at gøre det da bilen ellers vil fremstå 3-4.000kr dyrer end tilsvarende biler hvis i sammenligner med alle de andre forhandlere hvor der pålægges leveringsomkostninger. derfor på skriver alle leveringsomkostninger.

Der har været snak om at ombudsmanden skulle forbyde leveringsomkostninger på brugtbiler og tror alle forhandlere ville takke glædeligt ja til det. herunder mig selv.

Som Thomas J skriver - Bilen kommer til at koste det samme i sidste ende...

Mvh.
    Jesper Sørensen
    Selvstændig bilforhandler

• #6   11. jun 2016 Det er bullshit og ikke andet..
    Nægter at betale det, forrige gang jeg handlede bil faldt en handel da forhandleren ville have leverings omkostninger på en bil han lige havde fået ind og sim vi aftalte ikke skulle klargøres, alligevel var der 3300kr på som levering da slutseddelen skulle underskrives. Bilen kostede 15000kr.

• #7   11. jun 2016 jeg skal have en brugt bil og prisen er ca 100.000 og har selv de 50.000 af dem og jeg skulle så lave bil lån på de sidste små penge og der blev så lagt 3999 oven i de 100.000 og forhandler altså ejeren af forhandler sagde i telefonen han selv lå og kørte i den kan det så være rigtig man skal betale det for jeg kan selv sætte plader på billigere så hvis der ikke bliver gjort noget særligt så takker jeg nej med mindre han går ned i pris

Kommentér på:
leveringsomkostninger hos forhandler ??

Annonce