{{ getTotalHits() | thousandNumberSeperatorFilter }} resultater Filter
{{group.groupName}}

{{ group.groupName }}

Medlemmer: {{group.memberCount}}
Forside Forum Medlemmer Annoncer {{ group.itemMoreItems }}
829 visninger | Oprettet:

Benjamin K
Benjamin K
Tilmeldt:
22. aug 2015
Følger: 1 Emner: 17 Svar: 35

Reparation af biler, hvor henne? {{forumTopicSubject}}

Hej BilGalleri!

Jeg har i løbet af de sidste par dage rodet lidt med at sætte nyt anlæg i min bil, bor jeg et sted hvor bilen kan stå og laves på uden at forstyre andre for meget, er ude i gården. Men det giver jo mange problemer hvis man skal i gang med lidt større reparationer.

Hvad gør i når i skal fikse jeres biler? Har i værksted derhjemme? Tager i over til en makker? Eller overlever i ude i gården ligesom mig?

Derudover ville jeg lige høre om der er nogen af jer der har erfaringer med at leje værkstedsplads, i f.eks. 1 dag eller lign. for at få adgang til lift og andet værktøj som alle mand ikke lige har derhjemme. smiley

Håber i har nogle gode svar tak for det!


Spar penge på din forsikring

Kommentarer på:  Reparation af biler, hvor henne?
  • #1   14. jul 2016 75% af tingene klarer jeg på kantstenen/p pladsen. Resten er på liften på jobbet

  • #2   14. jul 2016 Har plads nok smiley

    profilbillede
  • #4   14. jul 2016 Kører ud til en mekaniker kammerat og fars hobby værksted med lift og alt værktøj man kunne have brug for. For det meste i weekenden, og giver så frokost hos den lokale pizza snedker. Gider ikke ligge og rode på jorden langs vejen, hvis jeg kan vente et par dage og bruge lift. Er nok blevet lidt doven.

  • Kompressor Knud
    Kompressor Knud Hjælpe-administrator
    Tilmeldt:
    aug 2003

    Følger: 4 Følgere: 65 Biler: 1 Emner: 216 Svar: 5.865
    #5   14. jul 2016 Jeg har selv et lille værksted, der er ikke højt nok til loft så der kan være en lift, men jeg kan da klare det meste her. Plus man er i læ for regn og blæst og der er lys og musik, og ikke at glemme øl på køl smiley Når du engang er blevet gift og skal ud og købe hus, så gør dig selv den tjeneste og find noget med værksted, så kan man altid få lidt fred og ro fra konen smiley

  • #6   14. jul 2016 Har også sagt til damen at hvis vi en dag køber hus SKAL der været garage stor nok til en bil og værktøj smiley

  • #7   14. jul 2016 Rundt omkring.
    Har en ven med lift.
    En med en garage.
    Vens far har garage med klargøringslift.
    Har grav og stor gulv på arbejdet.
    Har et skur der hjemme.
    Og lidt andre steder mellem Nordsjælland og Vestsjælland.
    Gå det helt galt har jeg enten penge til anden bil på kontoen eller et godt lille værksted lokalt.

    Har også brugt GDS i København nogle gange. Og de fine nok

    Der er mange muligheder for mig.
    Men np jeg skal havde mit eget end dag skal der være værksted.


  • Benjamin K
    Benjamin K Tilmeldt:
    aug 2015

    Følger: 1 Emner: 17 Svar: 35
    #8   14. jul 2016 Sø-Propel hvad synes du om steder som GDS i København f.eks. oplever du det er noget mange folk bruger, eller er det ikke det værd? Går udfra det er rimelig professionelt sat op, i forhold til f.eks. venners garage hvor de liiiige akurat kunne være en lift f.eks. ? smiley

  • #9   14. jul 2016 Pladsen er ok. Min vens fx arage er xa samme størrelse og ham med lift har 200kvm så der kan GDS ikke være med.

    Værktøj bør du selv havde.
    Svejsevlrkerne bære præg af folk ikke ved hvad de laver og er ligeglade. Ellers er det da fint til de forskellige ting og sager.
    Bruger der ikke mere da jeg har alle de andre muligheder.


Kommentér på:
Reparation af biler, hvor henne?

Annonce