{{ getTotalHits() | thousandNumberSeperatorFilter }} resultater Filter
{{group.groupName}}

{{ group.groupName }}

Medlemmer: {{group.memberCount}}
Forside Forum Medlemmer Annoncer {{ group.itemMoreItems }}
1.188 visninger | Oprettet:

L A
L A
Tilmeldt:
1. sep 2007
Følger: 1 Emner: 41 Svar: 102

mangelfuld reparation {{forumTopicSubject}}

Har haft min bil til reparation, grundet noget ujævn tomgang, fik skiftet vacumslanger, luftmængdemåler, 2 knastfølere, krumtapsudluftning, og 1 krumtapsføler. Da jeg hentede bilen efter reparationen, satte den ud på nogle af cylinderne ved 140-150 km/t.. kørte tilbage tilbage med bilen og fortalte om problemet, de ville se på den igen, jeg hentede den et par dage efter de havde skiftet 6 tændrør, efter noget tid hvor jeg igen kørte 140-150 km/t satte den ud igen, kørte ned med bilen igen hvor de forslog jeg skiftet benzinfilter, det hjalp heller ikke. Vi aftaler så at mekanikeren og en kammerat skulle se på den igen, det gjorde de så uden held, han forslog at jeg fik målt ledningsnettet igennem... Jeg tænkte så at det ikke kunne være rigtigt, sagde jeg lige ville vende tilbage så vi kunne finde en dag. Det skal lige siges at problemet med den ujævne tomgang stadig er der... I mellem tiden har jeg fået kontakt til en anden mekanikere der godt vil se på min bil, det viste så at krumtapsføleren ikke var sat ordenligt i og ikke var monteret med det adapter kabel som fabrikken forskriver, nå men vi skiftet så føleren og det rigtige kabel, bilen køre nu som den skal tomgangen er fin og den sætter ikke ud mere.... Spørgsmålet er så om der er blevet skiftet en masse dele der ikke har været defekte ??? Og det bliver jo påstand mod påstand ang. den føler der ikke sad ordenligt i.... Jeg har nu en bil der virker fint, men har brugt 4 feriedage på at hente og bringe biler, og er blevet ca. 12000 kr fattiger, og så har det måske kun været den ene føler til ca. 1000 kr der har været defekt.
Kan jeg gøre noget i denne sag ??? Så kort og godt jeg kørte på et værksted der skilter med de er eksperter med lige netop mit bilmærke, kommer hjem med en bil hvor fejler stadig er der plus en ny fejl... Og sjovt nok så finder en anden mekaniker fejlen i første hug...


Spar penge på din forsikring

Kommentarer på:  mangelfuld reparation
  • ImperialEagle
    ImperialEagle Tilmeldt:
    dec 2012

    Følger: 1 Svar: 76
    #1   12. maj 2013 Jeg ville tage regningen med fra den nye mekaniker og fortælle det til den gamle mekker (på en pæn måder) for at se om han ville tilbyde noget , da han jo har udskiftet en masse nødvendige dele.

  • #2   12. maj 2013 intet kan du gøre (:
    du kan gå ind og be om lidt rabat, da deres reps ikke virkede, det gjorde jeg da jeg var i "samme" situation

    jeg fik skiftet paraplyer og motor fik motorrens, det blev det hele meget værre af, den brugte mere olie, end da den var til mekaniker, derefter skiftede jeg så motoren, til en anden motor, og gik ud til mekanikeren og sagde, at nu havde jeg skiftet motor, og fordi jeg føler at jeres reps bare var spild af penge, tid og var uprofessionelt, vil jeg gerne på en eller anden måde have noget rabat (: og det fik jeg (:


  • #3   12. maj 2013 Hvis de er helt stejle kan det nok ikke betale sig at gøre andet end at bruge det andet værksted fremover.

  • #4   12. maj 2013 Hvilken bil er det smiley

  • L A
    L A Tilmeldt:
    sep 2007

    Følger: 1 Emner: 41 Svar: 102
    #5   12. maj 2013 En BMW


  • #6   12. maj 2013 Hvis du har sagt ja til deres forslag, har du også accepteret at du får en regning på det.

  • L A
    L A Tilmeldt:
    sep 2007

    Følger: 1 Emner: 41 Svar: 102
    #7   12. maj 2013 Jeg troede også at jeg havde sagt ja til at få en bil der virker, og ikke flere fejl end før de havde haft den på liften.... Men 10000 kr for en ekstra fejl, det er da ikke et tilbud man får hver dag smiley

Kommentér på:
mangelfuld reparation

Annonce