{{ getTotalHits() | thousandNumberSeperatorFilter }} resultater Filter
{{group.groupName}}

{{ group.groupName }}

Medlemmer: {{group.memberCount}}
Forside Forum Medlemmer Annoncer {{ group.itemMoreItems }}
Handyhand

Få billig hjælp fra private

Beskriv din opgave og modtag gratis bud fra lokale med Handyhand.

Seneste udførte opgaver

• Nedtagning af to lamper 700 kr.
  • opvaskemaskine montering 700 kr.
  • Nyt amatur 900 kr.
  • Hjælp til opsætning af en svævehylde og 3 små svævehylder, samt et klapbord i køkken 1.250 kr.
  • Reparation ag opvaskemaskine 1.500 kr.

Opret en opgave

Kommentarer på:  mondeo mk3 2.0 tdci chiptuning :-)
  • RSP 36
    RSP 36 Tilmeldt:
    feb 2016

Følgere: 7 Emner: 12 Svar: 1.709
    #1   7. aug 2016 Nu er det ikke altid at billigt er lige med kvalitet. smiley
    Hvis jeg var dig ville jeg indlade at kigge paa pris men gaa efter en tuner med gode anbefalinger i stedet da en daarlig tuning rigtigt hurtigt kan blive rigtigt dyrt.
    Ved saa overhovedet ikke om jeg ville tune den hvis jeg var dig,har en kammerat der lige har givet sin i bytte i dag da han simpelthen ikke gad holde paa vaerksted med den mere.Den var fra 09 og havde koert ca 130.000km.
    Han var enorm Ford fan,har aldrig koert andet,men koeber det aldrig igen...
    Det var ikke for at afskraekke dig,men synes heller ikke jeg ville skjule noget for dig smiley

• #2   7. aug 2016 Har haft 2 mondeoer smiley Jeg har været super glad for at køre ford smiley

• #3   7. aug 2016 Chiptuning.nu er altid en succes. Hvis din bil er kompatibel med Utune, kan du bare bestille på nettet og selv tune bilen - og ændre tilbage til standard igen, hvis du kunne tænke dig det.

En lidt billigere løsning kunne være Scantune.dk (2.900 kr.), som også har været på markedet mange år. De fleste er glade for deres arbejde, men de har dog ikke helt så godt et ry som Chiptuning.nu, er mit indtryk.

Jeg har aldrig fået tunet biler ved nogle af dem. Jeg kan derfor ikke som sådan anbefale nogle af dem. Men det er umiddelbart nogle rimelige bud på tunere, der kan klare det til de her 3-4.000 kr. og som samtidigt har et vist navn på markedet.

Personligt havde jeg nok valgt en Utune-løsning, hvis det havde været aktuelt at få min bil tunet, og den havde været kompatibel.

• #4   7. aug 2016 http://www.bestchip.dk/ kan dette anbefales ???

• #5   7. aug 2016 Jeg vil til hver en tid fraråde bokstuning (hvor du selv monterer en boks i motorrummet) i forhold til OBD-tuning, hvor man omprogrammerer bilens egen computer. Det er en halv løsning, som sjældent giver det resultat, der loves.

• #6   7. aug 2016 #1
    En 09 diesel mondeo er jo også med PSA motor og ikke en rigtig Ford motor..

De 2.0 tdci går rigtig fint når chippet, de lover omkring 160 hk og 380 nm og du kan få den kørt ind på feltet og så få tidligere nævnte utune med så du selv kan køre den tilbage igen hvis du vil det..

• RSP 36
    RSP 36 Tilmeldt:
    feb 2016

Følgere: 7 Emner: 12 Svar: 1.709
    #7   7. aug 2016 Som sagt,det var ikke for at afskraekke dig eller tale negativt om din bil smiley

Kommentér på:
mondeo mk3 2.0 tdci chiptuning :-)

Annonce