{{ getTotalHits() | thousandNumberSeperatorFilter }} resultater Filter
{{group.groupName}}

{{ group.groupName }}

Medlemmer: {{group.memberCount}}
Forside Forum Medlemmer Annoncer {{ group.itemMoreItems }}
1.772 visninger | Oprettet:

Jonathan S
Jonathan S
Tilmeldt:
15. maj 2016
Emner: 9 Svar: 40

Er jeg blevet blitzet af en Fotovogn? {{forumTopicSubject}}

Hej, jeg var ude og køre i dag og køre så forbi en fotovogn - er usikker på hvor hurtigt jeg kørte, i hvert fald lidt for hurtigt, Jeg synes jeg så et hvidt skær i bagruden, men folk siger at de lyser rødt ? Så bestemt ikke noget rødt. Håber i kan hjælpe


Spar penge på din forsikring

Kommentarer på:  Er jeg blevet blitzet af en Fotovogn?
  • Bjerggaards
    Bjerggaards Hjælpe-administrator
    Tilmeldt:
    apr 2006

    Følger: 22 Følgere: 60 Biler: 7 Emner: 1 Svar: 13.589
    #1   7. okt 2016 Det er solen du har set, for blitzen er rød

  • Jonathan S
    Jonathan S Tilmeldt:
    maj 2016

    Emner: 9 Svar: 40
    #2   7. okt 2016 Men kan det være jeg ikke har opdaget den røde ?

  • Bjerggaards
    Bjerggaards Hjælpe-administrator
    Tilmeldt:
    apr 2006

    Følger: 22 Følgere: 60 Biler: 7 Emner: 1 Svar: 13.589
    #3   7. okt 2016 Man er ikke i tvivl..
    Det er meget kragtigt.
    Men hvis du ikke er sikker på om du har kigget til siden imens, eller på andre måder kigget væk, så kan man aldrig afvise at der kommer en hilsen til dig.. Så du må sidde i frygt og vente på de henter dit kørekort smiley


  • #4   7. okt 2016 det godt nok et svært spørgsmål du stiller der..!

    du kan jo sagtens være blevet blitzet.. det er der jo seriøst ingen af os der kan svare dig 100% på..

    det er nok ikke så slemt i og med du ikke ved om du kørte for hurtigt eller ej,
    et speedometer viser også om ikke andet så tit lidt for meget..

    håber du ku bruge mit svar.

    fortsat god dag.


  • Jonathan S
    Jonathan S Tilmeldt:
    maj 2016

    Emner: 9 Svar: 40
    #5   7. okt 2016 Tror snildt jeg kunne have kørt 60 og det var en 40 zone

  • #6   7. okt 2016 jeg trækker mine ord i mig igen..

    du må bar håbe så.. smiley


  • Bjerggaards
    Bjerggaards Hjælpe-administrator
    Tilmeldt:
    apr 2006

    Følger: 22 Følgere: 60 Biler: 7 Emner: 1 Svar: 13.589
    #7   7. okt 2016 Forvent der kommer en så.. Det er kan være du er heldig at dit speedometer viser så meget forkert, og deres rabat gør at de ikke gider sende en bøde for det..
    Men hvis det er i Kbh det er sket, så er de ret hurtige til at sende bøder ud.. Omkring 3uger, så ligger den i eboksen


  • Jonathan S
    Jonathan S Tilmeldt:
    maj 2016

    Emner: 9 Svar: 40
    #8   7. okt 2016 Ved i om det er rigtigt at de trækker 3 km/t fra?

  • Bjerggaards
    Bjerggaards Hjælpe-administrator
    Tilmeldt:
    apr 2006

    Følger: 22 Følgere: 60 Biler: 7 Emner: 1 Svar: 13.589
    #9   7. okt 2016 Det gør de smiley

  • #10   7. okt 2016 Ja de trækker 3km/t fra fordi deres udstyr har en unøjagtighed der gør, at de kunne komme til at måle 3 km/t for meget. Det er ikke bare en rabat.

  • #11   7. okt 2016 ja du er blitzet, de tager sikkert også bilen, konen og huset....

  • Jonathan S
    Jonathan S Tilmeldt:
    maj 2016

    Emner: 9 Svar: 40
    #12   7. okt 2016 Bare lidt øv at miste kortet når man lige har fået det

  • #13   7. okt 2016 koster det kortet ved 40km/t zone at køre 60km/t?
    -er det fordi det er ved vejarbejde eller pga hastighedoverskridelsen eller pga ny erhverver? smiley

    puha, jeg håber sgu ærligt du slipper med skrækken. så kan "bg-politiet" syntes hvad de vil, men man lære altså af sine fejl, og de fleste har sgu nok gjort det der var værre, bar været heldige de (man) ikke blev taget dengang..


  • Jonathan S
    Jonathan S Tilmeldt:
    maj 2016

    Emner: 9 Svar: 40
    #14   7. okt 2016 +65 koster kortet i en 40 zone har jeg regnet mig frem til, køre i hvert fald fornuftigt lige meget hvad, og ja har lige fået kortet

  • #15   7. okt 2016 Det er bare at krydse fingre og håbe det bedste!

    Jeg blev selv blitzet 1 uge og en dag, altså 8 dage efter jeg fik kortet.
    Om aftenen, og så tydeligt det RØDE blitz der kom. Det var i en 60kmt zone, og kørte mindst 120. Har heldigvis aldrig fået den.

    Men håb på det bedste, og pas på fremover! smiley


  • Jonathan S
    Jonathan S Tilmeldt:
    maj 2016

    Emner: 9 Svar: 40
    #16   7. okt 2016 Shiit hvor heldigt, mange tak

  • #17   7. okt 2016 Send mig dine kreditkort oplysninger og et par nøgen billeder dine veninder - så tjekker jeg og sletter evt bøde.

  • #19   7. okt 2016 Jeg blev selv blitzet for ca 3 uger siden med en hastighed på ca 78-80 km/t ifølge min speedometer på en 50 zone vej. Meeen har så tjekket min gps om speedometer på min bil viser rigtigt og nej det gør den ikke, den viser 10km/t for meget og de plejer at trække 3km/t fra så måske slipper jeg med bøde og ikke et klip. Jeg har ikke hørt noget fra dem endnu.. Så må du håbe din bil også viser for meget hehe

  • #20   8. okt 2016 så er du sgu nok blevet blitzet men lad os håbe du slipper med skrækken. blev selv blitzet med lidt over 130 i en 50 zone for lidt over et år siden og har intet hørt så man kan godt være heldig. ( rigtig heldig)

  • Jonathan S
    Jonathan S Tilmeldt:
    maj 2016

    Emner: 9 Svar: 40
    #21   20. okt 2016 Hej igen, jeg har nu modtaget bøden og det viser sig at jeg nåede at bremse en del, så bøden ligger kun på 1000kr uden klip smiley

  • #22   20. okt 2016 Jamen det var da heldigt, men så skal du give kage hehe! smiley

Kommentér på:
Er jeg blevet blitzet af en Fotovogn?

Annonce