{{ getTotalHits() | thousandNumberSeperatorFilter }} resultater Filter
{{group.groupName}}

{{ group.groupName }}

Medlemmer: {{group.memberCount}}
Forside Forum Medlemmer Annoncer {{ group.itemMoreItems }}
902 visninger | Oprettet:

Per Dam
Per Dam
Følger: 1 Emner: 11 Svar: 16

Wrap - noget man selv kan gøre? {{forumTopicSubject}}

Hej!

Jeg vil gerne have wrappet min bil, for at beholde en flot lak, samtidig med, at jeg kan ændre farven. Er der nogen herinde, som selv har prøvet dette? Er det noget man godt kan springe ud i, hvis man har det rigtige værktøj og en ordentlig forberedt bil?

Handyhand

Få billig hjælp fra private

Beskriv din opgave og modtag gratis bud fra lokale med Handyhand.

Seneste udførte opgaver

• Skifte toilet 1.200 kr.
  • Jord græs oprydning 2.500 kr.
  • skifte vandhane i bryggers 500 kr.
  • Sort and organize it equipment and cables 1.000 kr.
  • Udbedring af tilkalder stophane og montering af vaskemaskine 750 kr.

Opret en opgave

Kommentarer på:  Wrap - noget man selv kan gøre?
  • #1   16. okt 2016 ja..!

• #2   16. okt 2016 Nej.

Ikke bare sådan lige.. det kræver øvelse, men hvis du køber folie nok, så skal du jo nok lære det efter et par forsøg..

Men gør dig selv den tjeneste at køb ordenlig folie.. Avery Supreme eller sådan noget, køber du billig skodfolie er det for det første mega svært at arbejde med, for det andet risikerer du at limen bliver siddende når du piller det af igen, eller endnu værre, at det river lakken med af..

Min konklussion er at hvis det er for at spare penge, du vil gøre det selv, så hellere betal det som det koster, da kvalitets folie ikke er billigt, hvis det er fordi du vil lære det, så bare gå igang..

Knifeless er din ven.. smiley

• #3   16. okt 2016 du klør bare på.. folie er super nemt at arbejde med, meget tilgivende...

Til gengæld er solfilm en helt anden historie da det langt fra opføre sig på samme måde.. Min erfaringer med folie indpakning er at det kan enhver idiot sku klare, hvis bare han ejer skyggen af tålmodighed..

Groft fortalt.. selvfølgelig kan alle mennesker ikke, men hvis du er lidt snild på fingrene tager det sku ikke lang tid at få styr på..

Men det tager lang tid hvis det er første gang du giver dig i kast med det.. Regn med en uge, hvis du vil have et godt resultat.. smiley Et panel om dagen spare dig for mange tåre og spildte timer i værkstedet..

Men det er ikke noget du behøver en uddannelse for selv at klare.. Det er bare at klø på.

• #4   17. okt 2016 Hold da op, en uge simpelthen, lad os nu ikke gøre det sværer end det er

• #5   17. okt 2016 Det er det jeg mener..

• #6   17. okt 2016 Held og lykke med det, hvis du ender med selv at gøre det smiley

Af ren nysgerrighed gad jeg godt se det færdige resultat, hvis du gør det smiley

• Per Dam
    Per Dam Tilmeldt:
    okt 2012

Følger: 1 Emner: 11 Svar: 16
    #7   18. okt 2016 Mange tak! Vil se nogle youtube-totourials, det kan ihvertfald hjælpe mig rigtig langt.

Kommentér på:
Wrap - noget man selv kan gøre?

Annonce