{{ getTotalHits() | thousandNumberSeperatorFilter }} resultater Filter
{{group.groupName}}

{{ group.groupName }}

Medlemmer: {{group.memberCount}}
Forside Forum Medlemmer Annoncer {{ group.itemMoreItems }}
Handyhand

Få billig hjælp fra private

Beskriv din opgave og modtag gratis bud fra lokale med Handyhand.

Seneste udførte opgaver

• Nedtagning af 9x lamper 1.000 kr.
  • Fjerning af kalk i bruser 800 kr.
  • Opsætning af køkkenlåge som er faldet ned 1.000 kr.
  • Reparation af vaskemaskine 900 kr.
  • Eftersyn af knallert/scooter (Gilera Stalker 2006) 680 kr.
  • Skifte toilet 1.200 kr.

Opret en opgave

Kommentarer på:  Silkeborg Bilcenter - Bjarne Hjorth
  • #1   28. okt 2016 Gået konkurs.

• #3   28. okt 2016 Okay! Så biksen er helt lukket???

• #4   28. okt 2016

profilbillede
  • #5   28. okt 2016 Med det ry(gte) han har tildraget sig, så ville jeg nok vælge at finde et køretøj et andet sted end hos ham.

• #6   29. okt 2016 Har handlet der for år tilbage og slap levende der fra , aldrig mere , så heller undvære bil

• Kristina P
    Kristina P Tilmeldt:
    nov 2016

Følger: 10 Svar: 5
    #7   10. nov 2016 nogen der ved hvad det betyder for os som har købt bil hos dem og afdrager på den? Har stoppet afdragene da bilen ikke er i orden og de ting der står på slutsedlen der skulle laves, inden jeg hentede den, ikke er lavet. Nu er jeg så blevet ringet op, med at jeg skal overføre til et nyt konto nr så de arbejder altså stadig. De vil hente den i morgen hvis de ikke har pengene kl 10. Nu er det sådan at en dags varsel ikke er nok, de må ikke hente den selv, da det er selvtægt og firmaet ikke eksisterer mere, og har klart ikke betalt da jeg ikke har kunnet få fat i dem, da det skal laves og nu er de lukket. Syntes det er lidt mærkeligt, og tænker at det ikke kan være helt lovligt at de stadig kontakter mig på den måde, når de er gået konkurs. Nogen der kan hjælpe med et svar?

• #8   10. nov 2016 Kontakt FDM

• Kristina P
    Kristina P Tilmeldt:
    nov 2016

#9   10. nov 2016 De kræver at man er medlem, hvilket jeg desværre ikke er. Kan se at både firmaet og finansierings selvskabet er konkurs, men han siger at det er fra Silkeborg Bilcenter. Det er et privat telefon nr, ikke firma nr så det er ikke fordi der er kommet en ny ejer. Er virkelig på herrens mark og ja jeg var dum at købe bil der. Jeg udleverer selvfølgelig ikke bilen når de kommer og jeg henviser til de oplysninger jeg har, de har ikke sendt rykker eller kontaktet mig, før idag. Jeg forventede at høre fra advokaten der står for konkurs boet, men har intet hørt. Jeg tænker at jeg kan kontakte politiet, når de dukker op, så kan de jo forklare dem, hvad de laver her, når de er konkurs. Er jeg bare helt forkert på den?

• #10   10. nov 2016 Ring til advokaten

BH's folk er ikke de flinkeste personer, så er du advaret. Folk har tidl fået ødelagt eller stjålet deres biler, når der har været problemer med BH

• Kristina P
    Kristina P Tilmeldt:
    nov 2016

#11   10. nov 2016 Det er netop det jeg ved og frygter. Står alene med mine børn og kan intet gøre, hvis de kunne finde på sådan noget igen, derfor jeg spørger herinde.

• Søren 1
    Søren 1 Tilmeldt:
    apr 2007

Følger: 2 Følgere: 2 Svar: 728
    #12   10. nov 2016 lad kurator fortælle dig hvilke du skal afdrage til.

Bed om nedslag i gæld grundet fejl og manglerne ... eller lever bilen tilbage til boet og få strøjet din gæld, og køb ny andetsted dette kan aftales med kurator.

Alt skal gå igennem kurator, ingen andre kreditorer.

Bare få alt sort på hvidt, ingen mundtlige handler

• Kristina P
    Kristina P Tilmeldt:
    nov 2016

#13   10. nov 2016 Problemet er at jeg har lagt 15.000 i udbetaling på den og dem mister jeg også hvis jeg bare afleverer den tilbage. Ja har fundet ham nu så prøver at få fat på den advokat.

• #14   10. nov 2016 Held og lykke for det får du brug for , lav en aftale med bo bestyrer på mail og gør det I Aftaler, hvis de så henter den må det være biltyveri da bilen tilhører dig og du har et mellemværene med en advokat som er bobestyrer , vær OBs på om Hjort ikke har købt stumperne incl de gamle kontrakter der var i det gamle selskab , det kan de nemlig godt finde på og så tilhører bilen hans finansreings selskab som han kontrolerer igen ,

• Kristina P
    Kristina P Tilmeldt:
    nov 2016

#15   10. nov 2016 Fik fat i advokaten, som fik den nye ejer til at ringe mig op. Han siger at det ikke er ham der har ringet, for de er slet ikke nået dertil endnu. Han vil lave bilen, da jeg har det sort på Hvidt på slutsedlen, at dette skulle være lavet og da det ikke var lavet da jeg hentede dem, står det for deres regning. Det der undre mig er, at han siger det stadig er den samme kontrakt, men det er jo Bjarne Hjort finans, som jeg købte ved, som også er gået konkurs, da Anders også ejede det, sammen med Silkeborg bilcenter. Har dog fundet ud af, at eftersom disse ting ikke er overholdt kan jeg få kontrakten annulleret og gjort ugyldig, hvilket vil sørge for at jeg får min udbetaling tilbage, det kræver dog det går igennem en advokat. Hvordan kan jeg finde ud af om Hjort stadig er indenover?

• #16   10. nov 2016 Det kan jeg med 99 procent garenteret for det er , du får nok svær ved at finde en advokat der selv tror på han kan få din udbetaling tilbage til dig , du kommer garenteret til at aflevere bilen til en x som med forskellige parpier og div gør at bilen igen havner hos Hjort og du kan glemme alt om at få dine 15000 kr tilbage , du har handlet med en person /firma der har o samvittighed og aligevel sover som en Sten , næste gang skal du nok bruge en mere seriøs finansiering selskab og som også kun forlanger en markedes rente der følger market , Hjort efiktive rente er genemme taget hvis du fik det regnet rigtig ud , jeg forstår godt det er træls men se det i øjnen og kom vidrer i livet

• Kim A
    Kim A Tilmeldt:
    jan 2017

Følger: 1 Svar: 3
    #17   22. jan 2017 Hej nu alle dem der har købt bil på afbetaling skal bare stoppe med at betale . Da Det kommer ud som et tab for hjort sådan er regler

De kan ikke komme og hente noget de har solgt i det gamle selskab hilsen kim

• Anders R
    Anders R Tilmeldt:
    feb 2017

Følger: 1 Svar: 1
    #18   11. feb 2017 Vi har haft en golf fra dem, da jeg prøvekørte den, virke Bramsen ikke, termostaten virkede Helle ikke, fik at vide at det var fordi den ikke havde kørt lange og bare skulle ud og kører igen.
    Men det komme aldrig til at virke , når jeg ringe så var det mig der selv måtte få det lave, der var skrivet under af fruen , mens jeg prøvekørte så det er mit problem .
    Så stoppe med at betalt i det. Og i lørdags hente de så bilen.

Kommentér på:
Silkeborg Bilcenter - Bjarne Hjorth

Annonce