{{ getTotalHits() | thousandNumberSeperatorFilter }} resultater Filter
{{group.groupName}}

{{ group.groupName }}

Medlemmer: {{group.memberCount}}
Forside Forum Medlemmer Annoncer {{ group.itemMoreItems }}
Handyhand

Få billig hjælp fra private

Beskriv din opgave og modtag gratis bud fra lokale med Handyhand.

Seneste udførte opgaver

• Flytte rengøring 1.500 kr.
  • Elektriker 500 kr.
  • Elektriker 750 kr.
  • Loftudtag ingen strøm 1.500 kr.
  • 3 timers gartner arbejde 1.000 kr.

Opret en opgave

Kommentarer på:  Kørselsforbud
  • #1   22. jan 2017 Hvis du ikke har fået noget på skrift fra enten læge/hospital/politi kan jeg ikke se hvorfor du skulle ha' kørselsforbud!

-må man spørge hvorfor du var indlagt?
    -og hvem sagde du skulle få kørselsforbud? hospital?

• #2   22. jan 2017 Jeg fik kramper og var ude afbevidsthed 2 gange og de er 99% sikker på at det var udløst af alkohol men jeg havde ikke en høj promille og det var det de syntes var underligt men da min lillesøster har epilepsi skal jeg undersøges for det og det er derfor de gerne vil lave et kørselsforbud indtil jeg skal til kontrol igen om 2-3 måneder.

• #3   22. jan 2017 Du får nok mere at vide når du er blevet undersøgt, men god bedring herfra.
    Ville være kedeligt med et kørselsforbud.. smiley

• #4   22. jan 2017 Ja det vil sku sætte en stopper for min uddannelse da jeg er ved og uddanne mig til automekaniker. smiley

• RSP 36
    RSP 36 Tilmeldt:
    feb 2016

Følgere: 7 Emner: 12 Svar: 1.709
    #5   22. jan 2017 Tja,jeg vil da naermere sige at det ville vaere dejligt for dig selv og alle andre at de finder ud af hvad der er galt med dig inden de sender dig ud og koerer bil igen.

• #6   22. jan 2017 Jeg køre skam heller ikke bil imellemtiden for jeg vil ikke udsætte andre for fare hvis det skulle ske igen men også fordi jeg gider ikke og have en kæmpe bøde og de så konfiskere mit kørekort imellemtiden smiley

• RSP 36
    RSP 36 Tilmeldt:
    feb 2016

Følgere: 7 Emner: 12 Svar: 1.709
    #7   22. jan 2017 Nej ville vaere paent taabeligt at fortsaette med at koere.
    Vi er allesammen verdensmestre i at koere bil,men i besvimet tilstand er der nok mange af os der mister lidt af evnerne smiley

• #8   22. jan 2017 Haha ja nemlig smiley

• #9   22. jan 2017 man kan da stadig blive uddannet,
    man kan søge om og komme til svendeprøve uden kørekort,

hvis man har en god grund,
    og skulle dubhabe elepsi,
    burde du stadig få lov

til selve uddannelsen, behæves et kørekort ikke,
    har 2 kammerater, der blev uddannet uden kørekort,
    den ene pga sprit og den anden pha hastighed,

• #10   22. jan 2017 Hvis du har epilepsi, bliver det da svært at skulle svejse, men håber da det bare var et engangstilfælde.

• #11   22. jan 2017 Jeg har aldrig haft det før og har ikke oplevet det mindste siden så chancen er utrolig lille

• #12   22. jan 2017 Det var da en træls omgang, god bedring med dig smiley Var selv oppe til svendeprøve med en uden kørekort, så det kan sagtens lade sig gøre. men afvent og se hvad policen siger og så tag den derfra.. Der er ingen grund til at male fanden på væggen smiley

• #13   22. jan 2017 Speciallægen fra neurologi kan godt udstede kørselsforbud, hvis de har mistanke om epilepsi. Det er noget de skal indberette til politiet.

Jeg lider selv af samme sygdom, og jeg fik også 6 mdr kørselsforbud.
    Du får så inddraget kørekortet administrativt 1 år yderligere fra den dag du går i behandling, hvis det viser sig at være epilepsi.

Fik du det under søvn ?

http://ekstern.infonet.regionsyddanmark.dk/Files/Formularer/Upload/2012/03/Vejl_neurosygd_kkort.%20Sundhedsstyrelsen2008.pdf

• #14   23. jan 2017 Nej jeg fik en krampe af alkohol men de tror det er udløst af noget jeg ikke kunne tåle men de vil tjekke for epilepsi for og være sikker

• #15   23. jan 2017 hvis du læser vejledningen jeg smed link på, så står der bla. at der anbefales 1 års kørselsforbud ved alkoholiserede kramper. Ring evt til neurologisk og hør ad om du har fået det. Jeg mindes ikke, at jeg fik besked om mine 6 mdr, men det var registeret i systemet.

• Per N
    Per N Tilmeldt:
    dec 2019

Følger: 1 Svar: 1
    #16   1. dec 2019 Hej jeg har fådet 3 måneders køresels forbud og har fået athvide jeg skal have en grøn seddel fra handicapcenter l Rødovre og har kørt i to timer fejl frit men køerlaern månder hvad gør jeg.

Kommentér på:
Kørselsforbud

Annonce