{{ getTotalHits() | thousandNumberSeperatorFilter }} resultater Filter
{{group.groupName}}

{{ group.groupName }}

Medlemmer: {{group.memberCount}}
Forside Forum Medlemmer Annoncer {{ group.itemMoreItems }}
1.363 visninger | Oprettet:

Speedy_gonzales
Speedy_gonzales
Emner: 2 Svar: 4

Kørselsforbud {{forumTopicSubject}}

Nogle der har erfaring med hvor lang tid der går fra man modtager bøde og info om a man får kørselsforbud, til den dag hvor man skal aflevere sit kørekort? Går der 14 dage, nogle måneder eller et halvt år?

Handyhand

Få billig hjælp fra private

Beskriv din opgave og modtag gratis bud fra lokale med Handyhand.

Seneste udførte opgaver

• Flytte rengøring 1.500 kr.
  • Elektriker 500 kr.
  • Elektriker 750 kr.
  • Loftudtag ingen strøm 1.500 kr.
  • 3 timers gartner arbejde 1.000 kr.

Opret en opgave

Kommentarer på:  Kørselsforbud
  • #1   22. okt 2020 Normalt skal du indsende kørekortet når du har fået brev og erkendt eller når sagen er afgjort i retten.

• #4   22. okt 2020 morten: jeg er ved at være træt af dumme spam indlæg. tråd starter er 99% en gammel bruger herinde, som er blevet smidt ud og laver spam

• Speedy_gonzales
    Speedy_gonzales Tilmeldt:
    okt 2020

#6   22. okt 2020 Tak til Michael for det nyttige svar. Mathi du er sgu barbarisk, er altså en helt ny bruger

• #7   22. okt 2020 i så fald, vil jeg gerne undskylde! Der har bare for tiden været mange spam indlæg. troede dette var en af dem! endnu engang undskyld

• Speedy_gonzales
    Speedy_gonzales Tilmeldt:
    okt 2020

#8   22. okt 2020 Din undskyldning er modtaget, det er jo også træls med alt det lorte spam

• #9   27. okt 2020 Man har vel kørselsforbud fra den dato sagen er afgjort?
    Om du så stadig har dit kørekort på dig er ligegyldigt.

• #10   16. nov 2020 jeg havde også fået kørselsforbud men kørte alligevel i 8 måneder indtil jeg fik det igen. havde mit gamle kørekort på mig, og blev nok stoppet en 7-8 gange indenfor den periode. viste bare mit gamle kørekort, de tjekkede den og sendte mig videre smiley kør pænt og der sker ikke noget.
    Bor i Århus og køre tit i ghetto områder så bliver tit stoppet.

hov ups jeg skal huske og sige det var en ''ven'' og ikke mig jeg snakkede om hehe

Kommentér på:
Kørselsforbud

Annonce