{{ getTotalHits() | thousandNumberSeperatorFilter }} resultater Filter
{{group.groupName}}

{{ group.groupName }}

Medlemmer: {{group.memberCount}}
Forside Forum Medlemmer Annoncer {{ group.itemMoreItems }}
Handyhand

Få billig hjælp fra private

Beskriv din opgave og modtag gratis bud fra lokale med Handyhand.

Seneste udførte opgaver

• Flytte rengøring 1.500 kr.
  • Elektriker 500 kr.
  • Elektriker 750 kr.
  • Loftudtag ingen strøm 1.500 kr.
  • 3 timers gartner arbejde 1.000 kr.

Opret en opgave

Kommentarer på:  Kørselsforbud
  • #1   12. feb 2017 Nu er det efterhånden mange år siden for mig, så det kan sagtens være ændret.
    Du får tilsendt sigtelsen på et tidspunkt, jeg mener der gik tre uger for mig.
    Vælger du at erklære dig skyldig uden at tage den i retten, er
    Du skal så have et antal timer ved en kørelærer og bestå en normal teori- og køreprøve.
    Du har du kortet igen, men de næste tre år en betinget frakendelse, så hvis du laver noget tilsvarende igen, så mister du kortet ubetinget i min 6 måneder.

• #2   12. feb 2017 Gør følgende når sagen er afgjort, og du HAR afleveret dit kørekort.

Du skal have afleveret en ansøgning til kørekort på borgerservice, som så skal godkendes i et af de administrative centre (Holstero eller Taastrup). De sender den retur til dig.

Så kan du starte køreundervisning 8 teori og 8 praktiske lektioner. Så skal du igen på borgerservice med en udfyldt lektionsplan for undervisningen og din ansøgning om kørekort. Når det så er godkendt kan du tilmeldes teori og efterfølgende praktisk prøve - og wupti smiley

Hvis det "kun" er køreforbud er der ikke nogen tid på - der kan du bare gå i gang i den nævnte rækkefølge.
    Der er kun tid på, hvis du samtidig bliver fradømt kørekortet ubetinget at der går tid før du må starte.

• #3   12. feb 2017 Nå ja, så skal du også have et ANT-kursus hvis der var narko eller sprut i blodet...

• #4   12. feb 2017 Hvis man får kørselsforbud, er det så ikke i min 6 mdr? Er det fordi du har fået 2 klip eller lignende, indenfor de første 2 år siden du erhvervede dit kørekort?

• #5   12. feb 2017 Altså den fart jeg kørte med lå til en betingede frakendelse og jeg har et klip i forvejen. Så det er lidt derfor jeg spørger ind til hvordan jeg stilles

• #6   12. feb 2017 Det står faktisk også her:

https://www.sikkertrafik.dk/raad-og-viden/i-bil/gode-raad-til-nye-bilister

Umiddelbart får man ikke kørselsforbud i xx mdr, men bare indtil man har bestået ny teori- og køreprøve.

• #7   2. maj 2017 Der gik 3 måneder fra jeg afleverede mit kørekort til jeg havde det tilbage igen, kørte 69km/t for stærkt. Det var 3 gode måneder for hold kæft hvor jeg skammede mig og lærte klart at den høje fart betaler sig ikke

Kommentér på:
Kørselsforbud

Annonce