{{ getTotalHits() | thousandNumberSeperatorFilter }} resultater Filter
{{group.groupName}}

{{ group.groupName }}

Medlemmer: {{group.memberCount}}
Forside Forum Medlemmer Annoncer {{ group.itemMoreItems }}
Handyhand

Få billig hjælp fra private

Beskriv din opgave og modtag gratis bud fra lokale med Handyhand.

Seneste udførte opgaver

• Nyt amatur 900 kr.
  • Hjælp til opsætning af en svævehylde og 3 små svævehylder, samt et klapbord i køkken 1.250 kr.
  • Reparation ag opvaskemaskine 1.500 kr.
  • Ophæng af køkkenskab fra Ikea, spejl og håndtag til skuffer 1.500 kr.
  • Opsætning af 3 lamper + rep. af tændknap på lampe 900 kr.

Opret en opgave

Kommentarer på:  Automatgear olie skift
  • #1   18. apr 2017 Det kommer jo lidt an på hvor i landet du kommer fra.
    Men det nærmeste BMW værksted, så burde du være sikker på, at den rigtige olie kommer på.

• #2   18. apr 2017 Du skal være forberedt på at BMW har det med at bilde folk ind at de kører på såkaldt "evighedsolie" i gearkasserne, det er mundlort af aller højeste skuffe som du ikke skal tro på. Den eneste grund til at de siger det er at de regner med at tjene penge på dig når gearkassen dør pga. manglende olieskift. ALLE olier mister smøreevne jo længere du køre med det.
    BMW Automatgearkasser skal som tommelfingerregel have skiftet gearkasse olie ved MAX 80.000km og dette skal gøre med originalt olie og filter.

• #3   18. apr 2017 der giver jeg Larting fuldstændig ret, Automatgear skal serviceres ALT afhængig af kørsels stil, køre du lange ture uden at presse noget så vil jeg sige 80-100K km køre du kort ture og noget pedal så ville jeg selv skifte mellem 35-50K km
    Det kan blive dyrt at lade være.. og som der skrives så original Filter (Tysk fremstillet) Audi forskriver nøjagtig det samme og jeg har altid brugt overstående som hoved regel, begge mærker bruger som regel ZF automatgearkasser.

• #4   18. apr 2017 Hvis det skal være rigtig lækkert så få skyllet gearkassen og ikke bare skiftet olie på den.

• #5   19. apr 2017 Er der et billiger sted ind BMW (;

• #6   19. apr 2017 Kan du selv gøre det ? (kræver lift) der findes en del videoer på youtube og ZF har også video der viser hvordan man gør..
    Nu ved jeg ikke hvilke Automatgear der er på din bil, er det en 5 gearet (ZF5HPxx) 6 gearet (ZF6HPxx) men det er altså normalt ikke så svært hvis man har tilgang til værktøj og lift og kan du ikke selv, så kender du nok en der kan

• #7   19. apr 2017 det kan så også være en GM som fks. GM5L40E

Kommentér på:
Automatgear olie skift

Annonce