{{ getTotalHits() | thousandNumberSeperatorFilter }} resultater Filter
{{group.groupName}}

{{ group.groupName }}

Medlemmer: {{group.memberCount}}
Forside Forum Medlemmer Annoncer {{ group.itemMoreItems }}
3.733 visninger | Oprettet:

Input omkring Golf 5 1.4 tsi 140hk {{forumTopicSubject}}

Hvad har I af erfaring med en golf 5 1.4 tsi motor? Det er tale om 140hk udgaven. Jeg har Igår været ude og se på denne bil. bil har gået 191.000 km, Men virkede umiddelbart helt sund og rask i motoren (både ved tomgang og kørsel).

er det en go' eller no go med dette km tal?

Tak for jeres input på forhånd smiley

Handyhand

Få billig hjælp fra private

Beskriv din opgave og modtag gratis bud fra lokale med Handyhand.

Seneste udførte opgaver

• Afhentning af fliser 500 kr.
  • Opsætning fjernsyn på væg 500 kr.
  • Frithængende emhætte installation 3.000 kr.
  • Skift af radiatorventil 1.600 kr.
  • Grave 205 kr.
  • Opsætning af loftlampe, ophæng af 2 billeder, ophængning af lille TV, opsætning af spejl 600 kr.

Opret en opgave

Kommentarer på:  Input omkring Golf 5 1.4 tsi 140hk
  • #2   24. jun 2017 Mig bekendt er det kun 160hk udgaven der er med kompressor og turbo..

• #3   24. jun 2017 122 hk modellen er den eneste uden kompressor de 2 andre modeller har kongresser siddende i.

men nu var spørgsmålet mere omkring hvordan sådan en 140hk model klare sig ved de høje km tal ?

• #4   24. jun 2017 Har lige købt selv samme model, 140hk TSI, med turbo og kompressor, sørg for den er serviceret og om den har haft problemer med knast kæden.
    Den kører jo super godt, min har kørt 149000km

• #5   24. jun 2017 Thomas:
    jeg synes de køre pisse godt! Og lige netop derfor kunne jeg tænke mig en. den jeg har kigget på, er med fuld servicebog og sidste service blev foretaget i december måneder og det var den store service. Som sagt så kører den virkelig godt! Og i tomgang er den virkelig lydsvag! Man kan næsten ikke høre motoren er tændt i kabinen. Der jo mange der siger, at denne motor har en del tikken/larm, men lige denne jeg har kigget på lyder og kører helt sundt. Men det bare lige de 191.000km jeg er lidt i tvivl om ?

• #6   24. jun 2017 Jeg tror, at så længe man passer på den, så skal den nok holde, den er vel ikke dårligere end alle andre motorer..?!

Køb smiley

• #7   24. jun 2017 Det bare grundet man ikke rigtig ser tsi modeller(biler) til salg, som har gået omkring de +250.000 km.

bilen fejler absolut intet som jeg har set på. Men er bare bange for der skulle forekomme en dyr udgift lige pludselig.

tænker også bare. vil sådan en bil kunne sælges igen når den Fx har kørt 230.000 km efter 2 års tid

• #8   24. jun 2017 Ja den er svær at svare på. smiley
    Det må blive et sats..

Kommentér på:
Input omkring Golf 5 1.4 tsi 140hk

Annonce