{{ getTotalHits() | thousandNumberSeperatorFilter }} resultater Filter
{{group.groupName}}

{{ group.groupName }}

Medlemmer: {{group.memberCount}}
Forside Forum Medlemmer Annoncer {{ group.itemMoreItems }}

Spar penge på din forsikring

Kommentarer på:  Købt bil hos forhandler
  • #3   5. aug 2017 Brug fingre til selv at styre det..
    Derudover kan du jo henvende dig til forhandleren og høre hvad de har at sige...


  • #4   5. aug 2017 Hvad er for noget tid siden?

  • #5   5. aug 2017 hvis der har stået "forbehold for fejl" i annoncen er der ikke rigtigt noget at gøre. sorry

  • #8   5. aug 2017 syns der er en del af de her med at man har købt en bil. der ikke har det udstyr den skulle have .tjekker man ikke bilen. inden man køber den længer ?. når jeg kikker brugt bil er det første jeg altid gør. er at tjekke hvad udstyr den har. og tjekker at det virker. går ikke ud fra at fordi det står på en salgs side. den har det og at det virker. så tjek alting selv inden køb. og skulle der mangle noget så kan man tage det med sælgeren. inden man skriver under . men som andre skriver står alt udstyr på salgs siden eller din køb kontrakt ?

  • #9   5. aug 2017 Vores FR-V havde også Xenon lys, men det havde de vidst glemt at montere for der sad halogen på den... Forhandleren måtte dog eftermontere det og hørte noget om at det løb op i næsten 20.000, men tvivler nu på at det har været så dyrt smiley

  • #11   5. aug 2017 Lyder vildt... Skal muligvis have en ny forlygte på vores 2013 Avensis ved syn, da den er utæt og blevet mat på indersiden foran projektøren...
    Jeg har dog overvejet at få lygterne skiftet til de originale Xenon/LED lygter da det kun kræver niveau regulering, meeeeen hvis det koster mere end 10.000 tror jeg det bliver droppet igen selvom halogenlygterne ikke er billige hellere smiley


  • #13   6. aug 2017 Hvad er nogen tid siden?
    Er det "ret længe siden" kan det jo ikke være noget du står og mangler.

    Proceduren er du meddeler skriftligt at du har konstateret en væsentlig mangel på din købte bil. Medsend annoncen fra købet.
    Bed om at få eftermonteret regnsensor eller få tilbudt en passende kompensation.
    Da det ikke er noget man bare lige eftermonterer kan dette ikke forventes opfyldt. Så du får sikkert efter en del tovtrækkeri en kompensation på 2-5000 kr.



  • #14   6. aug 2017 Jeg ville da bare spille dum og så køre ind til forhandleren og spørge hvordan du skal betjene den regnsensor.
    Så kan han lige komme ud og vise dig hvordan den virker smiley


Kommentér på:
Købt bil hos forhandler

Annonce