{{ getTotalHits() | thousandNumberSeperatorFilter }} resultater Filter
{{group.groupName}}

{{ group.groupName }}

Medlemmer: {{group.memberCount}}
Forside Forum Medlemmer Annoncer {{ group.itemMoreItems }}
5.611 visninger | Oprettet:

Jacob S
Jacob S
Følger: 11 Emner: 1 Svar: 1

Salg af bil med gæld og pant {{forumTopicSubject}}

Hej folkens
Min kæreste og jeg købte en brugtbil for et par måneder siden, men er nu røget i en situation hvor vi ikke længere har råd til den, så hvad er vores muligheder?
Vi har brug for en bil, og har derfor tænkt os at skaffe en mindre bil, når vi er kommet af med den vi har nu, men problemet er hvordan gør vi og hvad er smartest at gøre?
Vi købte bilen med et lån fra bank, og banken har så pant i bilen..

Mvh Jacob

Handyhand

Få billig hjælp fra private

Beskriv din opgave og modtag gratis bud fra lokale med Handyhand.

Seneste udførte opgaver

• Flytte rengøring 1.500 kr.
  • Elektriker 500 kr.
  • Elektriker 750 kr.
  • Loftudtag ingen strøm 1.500 kr.
  • 3 timers gartner arbejde 1.000 kr.

Opret en opgave

Kommentarer på:  Salg af bil med gæld og pant
  • #1   13. sep 2017 Meget nemt, når du har fundet en køber, så overføre køber penge til din bank, som så sletter gælden og pant i bilen. Du står så uden gæld i banken og køber står med en bil uden gæld. I gamle dage kunne man overtage en andens lån som så kunne forsætte afdragene. Det ved jeg ikke om stadig et muligt

• Jacob S
    Jacob S Tilmeldt:
    sep 2017

Følger: 11 Emner: 1 Svar: 1
    #2   13. sep 2017 Ibo
    Hvordan kan køber så være sikker på at jeg indfrier gælden og ikke bruger pengene anderledes? Og hvordan er den bedste måde at sælge en bil med pant og gæld i?

• #3   13. sep 2017 Sælger kontakter din bank og får et konto nr de skal overføre til. Du får aldrig pengene i din rådighed. Du kan ringe til din bank også skal de nok sige hvordan og hvorledes

• #4   13. sep 2017 Det er ligegyldig at det er pant i bilen, gælden bliver jo indfriet ved købet. Så du kan i annoncen skrive at gælden vil blive indfriet ved køb

• #5   13. sep 2017 Gælden bliver da kun indfriet hvis salgsprisen er højere end gælden.
    Men kontakt da din bank og hør hvordan de stiller sig ved et salg.

• #7   14. sep 2017 jeg har købt en bil for 80k, hvor der var 100k i pant.. det er ikke noget problem, banken indløser panten, og ejer skylder så banken det resterende beløb, det har ikke noget at gøre med bad standing, sådan er det...

• #8   14. sep 2017 Hvis der er ejendomsforbehold i bilen, så mister i kun jeres udbetaling og bil men så skylder i hellere ikke i bilen

Kommentér på:
Salg af bil med gæld og pant

Annonce