{{ getTotalHits() | thousandNumberSeperatorFilter }} resultater Filter
{{group.groupName}}

{{ group.groupName }}

Medlemmer: {{group.memberCount}}
Forside Forum Medlemmer Annoncer {{ group.itemMoreItems }}

Spar penge på din forsikring

Kommentarer på:  Salg af bil
  • Kompressor Knud
    Kompressor Knud Hjælpe-administrator
    Tilmeldt:
    aug 2003

    Følger: 4 Følgere: 65 Biler: 1 Emner: 216 Svar: 5.866
    #2   13. feb 2021 Ja, selvfølgelig. Det er jo din bil indtil den er solgt...

  • #3   13. feb 2021 Det modsatte er nok mere sjældent smiley

  • #4   13. feb 2021 Det er vist kun ved de fleste forhandler-biler, at de står stille imens de venter på at blive solgt. Det er jo ikke det samme som at du køber en ny telefon og sælger den gamle - en bil er lidt dyrere, så der sælger mange folk for det meste bilen før de køber en ny smiley

  • #5   13. feb 2021 Hvorfor tænker du at det "ikke" skulle være OK at køre i en bil selv om den er til salg?

    Tænker du heller ikke at man må bo i sit hus hvis det sættes til salg??


  • #6   13. feb 2021 Ville da helst vælge at købe en bil der bliver brugt dagligt, så ved man at den kan starte og bare nogenlunde i orden smiley

  • #7   13. feb 2021 Tak for svar. Var også meget sikker på at jeg kunne køre i den. Ville bare være helt sikker. Så skal man vel bare opdatere km tallet osv hver uge eller lign?
    Grunden til at jeg også spurgte, er at jeg ville gøre bilen ren og pæn til billeder, men den kommer nok ikke til at se så ren ud når en køber kommer ud og ser på den.


  • Kompressor Knud
    Kompressor Knud Hjælpe-administrator
    Tilmeldt:
    aug 2003

    Følger: 4 Følgere: 65 Biler: 1 Emner: 216 Svar: 5.866
    #8   13. feb 2021 Så må du jo gøre den ren igen når en køber har lavet aftale om at komme og se den, sådan gør alle andre da

  • #9   13. feb 2021 Plejer ar skrive fx 127xxx km. Når jeg så rammer 128000, skriver jeg 128.xxx km osv.

  • #10   13. feb 2021 Alt efter hvor meget du kører pr. uge, så gør som #9 skriver.
    Personligt lægger jeg ca. 5.000km til det tælleren viser når jeg opretter annoncen. For det første så behøver jeg så ikke ændre annoncen så ofte. For det andet er det de færreste der brokker sig over at bilen har kørt 3.000km MINDRE end der er opgivet i annoncen.
    Selv hader jeg at se på en bil der har kørt flere tusinde mere end der er opgivet i annoncen - jeg tænker med det samme "hvad andet er der løjet med".


Kommentér på:
Salg af bil

Annonce