{{ getTotalHits() | thousandNumberSeperatorFilter }} resultater Filter
{{group.groupName}}

{{ group.groupName }}

Medlemmer: {{group.memberCount}}
Forside Forum Medlemmer Annoncer {{ group.itemMoreItems }}
1.343 visninger | Oprettet:

Salg af bil {{forumTopicSubject}}

Hej derude
Ja jeg ved det godt, men min kæreste og jeg har været naive og solgt en bil til en jeg kender. Hun har nu kørt i den i et halvt år og kun betalt 1000 kr, hun skulle give 7000 for den.
Hun har igennem det halve år kommet med 1000 af undskyldninger og undskydninger ang betaling, nu siger hun så at den har været gennem syn og at det ikke kan betale sig at få den lavet. Så hun vil ikke betale resten og hun vil have at de deler skrotpræmie, eftersom hun lige har betalt 580 kr for synet, så er hun samtidig "så" venlig at lade min kæreste beholde de 1000 kr hun har betalt. What to do?


Spar penge på din forsikring

Kommentarer på:  Salg af bil
  • #1   1. mar Har I også betalt vægtafgift og forsikring for hende ? Hvis Ja........sig lige til hvis du har en bil til salg igen ....på samme vilkår, så er jeg køber smiley

    Hvis navn står bilen i, side der skulle være tale om at dele skrotpræmien ?

    Har du tjekket synshistorikken ? Lyver hun også der ? Er det ikke på tide at I køber noget af hendes ? Ellers lyder det til at være mindst 6000Kr i dyre lærepenge......man låner ikke penge ud , som man ikke har lyst til at forære andre.......man mister pengene og
    "en Ven"


  • #2   1. mar der er jeg lige kynisk nok

    hun har købt bilen kørt i bilen hun skylder pengene see så henter man pengene

    næste gang sælger du ikke på afbetaling


  • #3   1. mar Går man retsmæssigt til værks vil jeg tro at hun skylder jer 6000,- og så har hun jo købt bilen som den var. Så at den ikke kan synes længere er hendes problem - ikke jeres.
    Går ud fra at den er omregistreret?


  • #4   1. mar En stor røverhistorie.

  • #5   2. mar i beder bare om at få bilen igen, hvis hun ikke vil have den mere.
    I er blevet så godt røvrendt som i kan, prøv at gøre det samme modsat, og skrot denne "ven" for bestandigt.


  • #6   2. mar Jeg ser sådan her på det:

    Hun er tydeligvis ikke interesseret i et fortsat bekendtskab med dig og din kæreste.
    Du har betalt 6000 kroner i lærepenge, og for det har du opdaget hvem i din vennekreds, som er komplet idiot og ikke er til at regne med, og burde afskrives 100%.
    Ingen mennesker ved deres fulde fem, forventer at en bil til 7000 kroner er fejlfri - så hvis ikke hun overholder den aftale i har lavet, er hun en lort som skal trædes ud med hælen, og glemmes.

    Hvis bilen stadig står i dit navn, så melder du den solgt pr dags dato til forsikringen og giver dem hendes navn og adresse - så er dine forpligtelser ophørt.


  • #7   4. mar Giv en sidste skriftlig betalingspåmindelse og overvej om bilen kam hentes......

  • Kim L
    Kim L Tilmeldt:
    nov 2019

    Følger: 1 Emner: 1 Svar: 14
    #8   5. mar Et godt og rigtigt ordsprog..... Er du træt af dine venner, så lån dem penge,,

Kommentér på:
Salg af bil

Annonce