{{ getTotalHits() | thousandNumberSeperatorFilter }} resultater Filter
{{group.groupName}}

{{ group.groupName }}

Medlemmer: {{group.memberCount}}
Forside Forum Medlemmer Annoncer {{ group.itemMoreItems }}
Handyhand

Få billig hjælp fra private

Beskriv din opgave og modtag gratis bud fra lokale med Handyhand.

Seneste udførte opgaver

• Nedtagning af 9x lamper 1.000 kr.
  • Fjerning af kalk i bruser 800 kr.
  • Opsætning af køkkenlåge som er faldet ned 1.000 kr.
  • Reparation af vaskemaskine 900 kr.
  • Eftersyn af knallert/scooter (Gilera Stalker 2006) 680 kr.
  • Skifte toilet 1.200 kr.

Opret en opgave

Kommentarer på:  Dacia Lodgy
  • #1   10. okt 2017 var det ikke en god ide at prøve den selv?

• #2   10. okt 2017 Det er sku da et dårligt svar men jo det skal jeg også i weekenden!!

• #3   10. okt 2017 Kører fint. - Men det er en billig bil.

• #4   10. okt 2017 Han har jo ret
    Det er Best at køre den selv smiley Men fin diesel, bare en discount balje at køre i.. Men til prisen, er den også fair

• #5   10. okt 2017 Husk at der er en faceliftet model lige om hjørnet

• #6   10. okt 2017 "Det er sku da et dårligt svar men jo det skal jeg også i weekenden!!"

Jeg synes nu det var et godt svar - hvorfor ikke bare selv prøve bilen - er du tilfreds - så køb - er du ikke - så lad være med at købe smiley

• #7   10. okt 2017 Det er ret irrelevant hvordan andre synes den er at køre i
    Jeg synes den sejler en hel del og kabinen er bestemt ikke lækker, men 1,5'eren er en god motor og tror det er en rigtig pålidelig bil og den kommer fra A-B på en yderst billig måde smiley

• #8   10. okt 2017 Forstår da godt han søger lidt input om bilen. Nok også for at høre generelle ting om vognen end bare at nedgøre manden ?

• #9   10. okt 2017 Hvis jeg skal uddybe. God motor, som sjældent fejler noget. Masser af plads., højt til loftet. Det der er i bilen fungerer som det nu skal. Stort bagagerum hvis 6+7 sæde ikke er slået op.
    Negativ er det køreglæde, vindstøj og manglende komfort der trækker ned hos mig.

• #10   10. okt 2017 Vi har en lodgy.. laurette modellen, med 7 sæder. Den kører fantastisk. Vi har haft den i 2 år, 35.000 km, ingen problemer der. Hvis man køber en bil som Dacia, er man forhåbentlig klar over at det er en billig bygget bil. Selvfølgelig er det plastik, klart den har mangelfuld finish. Det er en billig ny bil. Men se om du ikke kan få så meget udstyr med i den. Vi købte en de havde i udstillingen... jeg er meget glad for den... og der er plads til alt.

• #11   10. okt 2017 Man kan også bygge nogen ting på fra diverse Renault modeller som nedsætter støj, har jeg set på nogen tyske sider.

• #12   10. okt 2017 Ulrik b::
    Tak for input!! Er så træt af de svar der nogen gange kommer herinde på bg!!
    Har Pt en BMW 330xd e91 lci.. Den kører rigtig godt, men er den pengene værd??
    Så derfor er der alternativer!!!

• #13   11. okt 2017 Du har en BMW e91 og vil ned i en Dacia. Jeg er sikker på at den får dig fra A-B uden problemer. Jeg er også sikker på at du hurtigt kommer til at savne sin BMW.

• #14   15. okt 2017 Den kører fint men for guds skyld lad være at tage med automat gear. Den sejler ind i gearene ligesom mange af de der franske biler. I kabinen er den meget skrabet. Minder om mikro bilerne som Upp, C1 osv, så hvor de kan slippe afsted med der er der ingen kabinepaneler og i det hele taget virker det hele billigt. Men det er jo også en billig bil min farfar har en og der har ingen problemer været.

• #15   6. nov 2017 Vi har en logan. Billig bil på alle måder. Vores er en 0.9 tce, fords 1.0 motor er bedre. Men sådan er livet. Alternativerne da jeg ville skifte en suzuki Alto fra 04 for 2.5år siden. Var enten en kontant mondeo til Ca 40k eller en lidt dyrere bil med lav km og så ny som muligt. Har talt med både reservedels folk og mekanikere, der er ikke alverden.

Kommentér på:
Dacia Lodgy

Annonce