{{ getTotalHits() | thousandNumberSeperatorFilter }} resultater Filter
{{group.groupName}}

{{ group.groupName }}

Medlemmer: {{group.memberCount}}
Forside Forum Medlemmer Annoncer {{ group.itemMoreItems }}
996 visninger | Oprettet:

Snydt for en vare {{forumTopicSubject}}

Hvad kan jeg gøre??? Har købt stage3 chip, intercoolerkit, z32 afm og 444cc dysser af en... Men han har ikke medsendt chippen, og er ikke til at få fat på???

Historien er: Jeg skriver og aftaler med ham hvor han skal sende det og vi aftaler at jeg overfører pengene til ham når jeg modtager pakken. Jeg modtager så pakken 12/7 og overfører pengene. Inden jeg henter pakken på posthuset har han sendt en besked med han har glemt at sende chippen med og han bare sender den alene. Han skulle bare have adressen igen og den gav jeg ham så og udtrygte mig klart at den skulle sendes som pakke og ikke brev selvom den måske kunne være i et brev.. Grundet en pakke kan spores, kan brev ikke. Jeg tager så 3,5uge til sydeuropa og da jeg kommer hjem er pakken stadig ikke kommet. Mine bedsteforældre har tjekket postkassen hver dag. Har så prøvet at kontakte ham utallige gange.. Har så også fået fat på ham en gang på messenger, hvor han lige havde været i england/london eller lign.. Han svare aldrig på opringniger og har kun skrevet en besked til mig om han lige ville tjekke om han nu havde sendt den, der havde han ikke svaret fordi han havde været i torino.... Har ikke hørt mere fra ham siden.

Har bare desværre ikke andet bevis på jeg har købt det udover jeg har pakken det blev sendt i og de indlæg der er på www.team200sx.dk http://www.team200sx.dk/viewtopic.php?p=315#315


Spar penge på din forsikring

Kommentarer på:  Snydt for en vare
Kommentér på:
Snydt for en vare

Annonce