{{ getTotalHits() | thousandNumberSeperatorFilter }} resultater Filter
{{group.groupName}}

{{ group.groupName }}

Medlemmer: {{group.memberCount}}
Forside Forum Medlemmer Annoncer {{ group.itemMoreItems }}
589 visninger | Oprettet:

Salg af bil... Hvad havde I gjort??? {{forumTopicSubject}}

Jeg er kommet i den situation, at jeg har smidt en del penge i min Golf2, som nu også efterhånden ser rigtig godt ud.
Men mangler sgu lidt nogle penge nu her... Og den eneste måde jeg kan få pengene ud af den er jo ved at sælge den.

Så kigger jeg så efter noget andet, som er billigere, flere HK og i rimelig stand.

Jeg har så fundet en BMW 320i på nettet, som har gået 212000 km, og har kørt som familie-bil. Altså total standard og faktisk ret velholdt.
Den står uden plader og der skal laves lidt rust og den skal have en ny forlygte og nok også dæk.
Har kun haft en ejer og den har aldrig været tæsket.
Den skal koste 4800 kr + plader + klargøring og syn. Jeg kan lave klargøringen selv, så jeg tror det render op i max 2000 kr med klargøring og få den synet.
Så det er jo under 10.000 kr den kommer til at stå mig i.
Forsikring er heller ikke noget problem. Jeg skal give omkring 5000 kr på bmw'en mod golfens 3200 kr. Det tror jeg ikke jeg mærker.
Benzin? Ja, det er jo så et par liter mere den suger. Men det gør mig heller ikke noget. Man får til gengæld 130HK, baghjulstræk og en række6'er. Og den fede lyd...

Hvad ville I gøre hvis det var jer?

Handyhand

Få billig hjælp fra private

Beskriv din opgave og modtag gratis bud fra lokale med Handyhand.

Seneste udførte opgaver

• Nyt amatur 900 kr.
  • Hjælp til opsætning af en svævehylde og 3 små svævehylder, samt et klapbord i køkken 1.250 kr.
  • Reparation ag opvaskemaskine 1.500 kr.
  • Ophæng af køkkenskab fra Ikea, spejl og håndtag til skuffer 1.500 kr.
  • Opsætning af 3 lamper + rep. af tændknap på lampe 900 kr.

Opret en opgave

Kommentarer på:  Salg af bil... Hvad havde I gjort???
Kommentér på:
Salg af bil... Hvad havde I gjort???

Annonce