2.529 visninger
|
Oprettet:
Bremserør på 4,75 mm nok til 4x4 {{forumTopicSubject}}
Er det nok til en 4x4 har brugt det foran men er i tvivl om det er for tyndt.. Selvfølgelig kobberrør
feb 2007
Følger: 15 Følgere: 16 Biler: 1 Emner: 39 Svar: 2.947
Ellers vil det jo heller ikke passe med omløbere og kalipere.
feb 2004
Følger: 26 Følgere: 24 Biler: 1 Emner: 5 Svar: 136
jul 2003
Følger: 179 Følgere: 126 Biler: 18 Emner: 67 Svar: 11.437
maj 2007
Følger: 1 Følgere: 28 Emner: 134 Svar: 426
feb 2007
Følger: 15 Følgere: 16 Biler: 1 Emner: 39 Svar: 2.947
maj 2007
Følger: 1 Følgere: 28 Emner: 134 Svar: 426
feb 2007
Følger: 15 Følgere: 16 Biler: 1 Emner: 39 Svar: 2.947
Mon ikke du skulle få en rigtigt mekaniker til og kigge på det.
maj 2007
Følger: 1 Følgere: 28 Emner: 134 Svar: 426
feb 2007
Følger: 15 Følgere: 16 Biler: 1 Emner: 39 Svar: 2.947
Altså skifte både rør og omløber så de passer til hinanden og self til gevind i kaliber/slanger.
maj 2007
Følger: 1 Følgere: 28 Emner: 134 Svar: 426
jul 2003
Følger: 179 Følgere: 126 Biler: 18 Emner: 67 Svar: 11.437
feb 2007
Følger: 15 Følgere: 16 Biler: 1 Emner: 39 Svar: 2.947
Jeg har aldrig oplevet man reducere rør dimension når man går til kobber.
maj 2007
Følger: 1 Følgere: 28 Emner: 134 Svar: 426
maj 2007
Følger: 1 Følgere: 28 Emner: 134 Svar: 426
feb 2007
Følger: 15 Følgere: 16 Biler: 1 Emner: 39 Svar: 2.947
Det handler om dine omløbere er blevet skiftet, og at udkravningen/dobbeltkraven på 4,75, 5, 6, 8 og 10 mm rør ikke er den samme.
Jeg har aldrig set at man ændre dimension fra jern til kobber.
Og jeg ville nødigt køre i området hvor du bor, hvis din mekaniker skifter fra 6 til 4,75 bare fordi han syntes.
Endnu engang så er monteringen i f.eks kaliber og slanger lavet til den dimension som bilen køre med med, ikke til to nummer mindre.
maj 2007
Følger: 1 Følgere: 28 Emner: 134 Svar: 426
Bremserør på 4,75 mm nok til 4x4