{{ getTotalHits() | thousandNumberSeperatorFilter }} resultater Filter
{{group.groupName}}

{{ group.groupName }}

Medlemmer: {{group.memberCount}}
Forside Forum Medlemmer Annoncer {{ group.itemMoreItems }}
2.530 visninger | Oprettet:

Lasse A
Lasse A
Tilmeldt:
13. jun 2017
Emner: 2 Svar: 1

Dumme, dumme mig. Dør gået i "bag lås" {{forumTopicSubject}}

Hej BG

Jeg har fornyligt anskaffet mig en Opel Corsa fra 07. Her den anden dag oplever jeg at jeg ikke kunne åbne døren udefra, dog kunne jeg med håndtaget indefra. Ligeså låste døren heller ikke når alle andre blev aktiveret med centrallåsen. Et par dage efter står jeg frem og tilbage og låser, låser op frem og tilbage osv, for at se om det var et tilbagevendende problem. Intet skete de første 20-30 gange og døren fint åbnede udefra samt låste. Her får dumme mig så den idé at det jo selvfølgelig kunne være sjovt at slå børnelåsen/sikringen til, så døren ikke kan åbnes indefra (Enormt dumt det i bakspejlet, ja...??). Selvfølgelig resulterer det i at højre bagdør nu hverken kan åbnes indefra eller udefra... Derfor er der en måde jeg kan få døren op på ved at aktivere låse mekanismen manuelt eller lign?

På forhånd tak


Spar penge på din forsikring

Kommentarer på:  Dumme, dumme mig. Dør gået i "bag lås"
  • #1   15. sep 2018 Jeg har selv haft en dør der drillede. Jeg vil prøve at køre lidt med det og håbe, at lidt rystelser kan hjælpe dig.

  • Finn J
    Finn J Tilmeldt:
    jul 2014

    Følgere: 14 Svar: 2.886
    #2   15. sep 2018 børnesikring blokerer kun det indvendige håndtag, det er din lås der er i stykker, ved ikke om du kan komme til børnesikringen med dør lukket ..

  • Lasse A
    Lasse A Tilmeldt:
    jun 2017

    Emner: 2 Svar: 1
    #3   15. sep 2018 Det er netop desværre problemet, at ja børnelåsen modvirker kun det indre håndtags funktion - netop den eneste af de 2 håndtag der virkede som det skulle, samt sidder den desværre så den ikke er til at nå med lukket dør ??

  • Finn J
    Finn J Tilmeldt:
    jul 2014

    Følgere: 14 Svar: 2.886
    #4   15. sep 2018 du skal nok have fat i en låsesmed, har du vejhjælp så ring til dem og spørg om de evt kan hjælpe ..

  • #5   16. sep 2018 Ellers så skal du ud til en ophugger, for du kan nok ikke få dørbeklædningen af uden at ødelægge den smiley

  • #6   16. sep 2018 i værste tilfælde, skal du skære døren i stykker.
    for og få den op igen..

    jeg har haft held til, og få dørbeklædning af.
    og komme ind til selve dørlåsen.
    og på den måde og få diverse låse op.

    kan jo være noget så simpelt som en stang der er hoppet af eller knækket.
    så der ikke er forbindelse.


  • #7   16. sep 2018 Ja, en låsesmed kan ikke nødvendigvis få døren op, ville hellere vende mig mod et værksted der operer i lige det mærke.

Kommentér på:
Dumme, dumme mig. Dør gået i "bag lås"

Annonce