{{ getTotalHits() | thousandNumberSeperatorFilter }} resultater Filter
{{group.groupName}}

{{ group.groupName }}

Medlemmer: {{group.memberCount}}
Forside Forum Medlemmer Annoncer {{ group.itemMoreItems }}
3.750 visninger | Oprettet:

Erfaringer med Honda CR-V 2.0i ES {{forumTopicSubject}}

Hej Alle,

Jeg har nu længe gået og overvejet at få skiftet vores gamle Mazda ud med en lidt nyere (dog brugt) bil.

Vi har kigget meget på en Honda CR-V med en 2.0i Es V-TEC motor i.

Men hvad er Jeres erfaringer med denne model bil/motor?
Hvordan er V-TEC motoren?
Køreegenskaber?
Forbrug af benzin?
Udstyr/Komfort?
Gensalgsværdi?

(Listen udvides måske efterhånden....)

Bilen skal være på gule plader og er mest tænkt som 2. bil, forstået at vi har en Honda Civic i forvejen som vi bruger når vi skal være flere i bilen. Dette var kun for at have en stærk og stabil bil, til vinteren eller når vi vil lidt på tur.

Bilerne i brugtvogns klassen vi har kig på, har kørt omkring de 100.000 km og er maks 2-4 år gamle..

Håber på at så mange så muligt kan komme med inputs omkring netop CR-V men også generelt de nyere Honda modeller smiley

På forhånd tak... smiley

Handyhand

Få billig hjælp fra private

Beskriv din opgave og modtag gratis bud fra lokale med Handyhand.

Seneste udførte opgaver

• Nedtagning af to lamper 700 kr.
  • opvaskemaskine montering 700 kr.
  • Nyt amatur 900 kr.
  • Hjælp til opsætning af en svævehylde og 3 små svævehylder, samt et klapbord i køkken 1.250 kr.
  • Reparation ag opvaskemaskine 1.500 kr.

Opret en opgave

Kommentarer på:  Erfaringer med Honda CR-V 2.0i ES
  • #1   23. nov 2006 fin vogn. har arbejdet på et værksted der også har honda og de biler kan jo køre i en evighed uden de store problemer smiley

rigtig fin maskine ....

• #2   23. nov 2006 men er du sikker på at den har Vtec?? mener at have hørt at cr-v køre uden vtec ....

• #3   23. nov 2006 HVis vi snakker den model før den helt nye, elle faceliftede.. så er miin erfaring, at man ikke sidder særlig godt i dem.. Det er som om at sædet ikke er lang nok til benene

• #4   23. nov 2006 Hey
    Min bror har haft sådan en og mine forældre har en sprit ny for tiden.
    Jeg syntes de køre skide godt. De er større og flotter end fx rav4.

pga. vtec'en er den forholdsvis hurtig med de 150 hk. Den har også intelligent 4-hjulstræk.

Den køre 10-12 km/L

• #5   23. nov 2006 Jep, benzineren har i-V-TEC (mener jeg det hedder) og diesel udgaven har i-CTDi (den har svigermor, og den kører som en drøm!)

Så mener jeg er nogenlunde sikker på den var med V-TEC..

Jeg kan huske den lidt ældre CR-V fra før 2000 og den sad man vidst ikke helt så tilpas i igen nej...?

• #6   23. nov 2006 var også ude og køre i den helt nye model, med læde, navi og det hele... den var lækker nok, men synes sæderne var hårde, men de skal jo selvfølgelig "siddes til"

• #7   23. nov 2006 Noget gøjl at skifte tandrem på ^^

• #8   23. nov 2006 Det håber jeg så heller ikke der skal skiftes særlig tit på den, når den ikke har kørt meget mere eller er meget ældre end den er smiley

• Henning N
    Henning N Tilmeldt:
    nov 2004

Følger: 1 Emner: 4 Svar: 166
    #9   23. nov 2006 Dan - http://www.honda-klub.dk N: "De er større og flotter end fx rav4."
    Det er jo en smagssag, jeg er så klart mest til Toyota, hvis det var det diskussionen gik på. Smag og behag, du ved;-)

• #10   23. nov 2006 Henning N - det vil jeg også give dig ret i smiley Både Honda og Toyota har begge lavet 2 rigtig pæne modeller når vi snakker i den klasse biler..

Jeg har kørt en nyere Rav4, men synes desværre at den havde et rigtig dumt koblingspunkt og skulle være lidt forsigtig med koblingen når man skiftede gear. Desuden var trækket i den efter min mening heller ikke helt så godt. Jeg savnede lidt mere overskud, men naturligvis har det også været et spørgsmål om motorens størrelse.

Men jeg føler man får lidt mere for pengene ved at købe en Honda, selvom nogle nok ikke vil være enige med mig i det smiley

Kommentér på:
Erfaringer med Honda CR-V 2.0i ES

Annonce