{{ getTotalHits() | thousandNumberSeperatorFilter }} resultater Filter
{{group.groupName}}

{{ group.groupName }}

Medlemmer: {{group.memberCount}}
Forside Forum Medlemmer Annoncer {{ group.itemMoreItems }}
482 visninger | Oprettet:

Rotor knækker / smuldre. {{forumTopicSubject}}

Hej BG.

LANG historie kort - Min bil har de sidste par måneder haft det mærkeligt med rotoren. Den har det med at knække rotoren / smuldre endestykket mod kontaktfladerne på strømfordelerdækslet.

For 1 månede siden, fik den "nybrugt" Strømfordeler, fordi der var for meget "slok" i den hvilket nok har resulteret i, at den har knækket de andre rotorer....

Er ikke den skarpeste indenfor bil verdnen, så hvis jeg har formuleret mig forkert må i spørge ind til mig på " ikke erfarent sprog"...

Skiftede rotoren i dag, og den kører upåklageligt igen, men tænker der er en grund til den bare har smadret rotoren fuldstændig. Der lå stumper af den inde i strømfordelerdækslet.


Spar penge på din forsikring

Kommentarer på:  Rotor knækker / smuldre.
  • Finn J
    Finn J Tilmeldt:
    jul 2014

    Følgere: 14 Svar: 2.886
    #1   24. mar 2019 der er slør i akslen på strømforderen, ny på.. (ved ikke om den kan renoveres eller om det i det hele taget kan betale sig..)

  • #2   24. mar 2019 Den aksel du nævner, er det ikke den samme aksel, som sidder på når man køber en "ny" strømfordeler?

    Min mekaniker ven skiftede strømfordeleren til en "ny" hos en hugger her for en månede siden....!


  • Finn J
    Finn J Tilmeldt:
    jul 2014

    Følgere: 14 Svar: 2.886
    #3   24. mar 2019 jo men så er der vel også slør den "nye" fra huggeren...

  • #4   24. mar 2019 Hmm.. Er det svært at se, om der er slør i sådan en når man montere den?`For jeg håber da virkelig min mekaniker har kontrolleret dette, inden han monterede den, eller?

  • #5   25. mar 2019 Du må selvfølgelig snakke med din Mekker... desuden er der jo reklamationsret på det udførte..

Kommentér på:
Rotor knækker / smuldre.

Annonce