Finde bil uden fuld nummerplade {{forumTopicSubject}}
hejsa
måske lidt håbløst og ligegyldigt, men er det muligt at finde ejeren af en bil, hvis jeg mangler de 3 sidste tal i nummerpladen?
Jeg spørger Fordi, at jeg vil gerne høre en kvinde ad, hvorfor hun synes det var okay at kaste en fyldt dåse på min parkerede bil, men jeg fik kun set noget af nummerpladen...
Det drejer sig om en sort Seat Leon på papegøjeplader..
på forhånd tak for svar
jul 2005
Følgere: 3 Biler: 2 Emner: 42 Svar: 887
mar 2015
Følger: 8 Følgere: 9 Biler: 2 Emner: 13 Svar: 163
mar 2010
Følger: 4 Følgere: 17 Biler: 3 Emner: 223 Svar: 2.947
Selvom du havde hele registreringsnummeret, så kunne du ikke finde ejeren af bilen. Jeg ville da helt klart melde det til politiet, man kaster sgu ikke ting efter andre folk (eller deres biler).
jan 2015
Følger: 1 Følgere: 2 Emner: 1 Svar: 93
Det ville undre mig om der er mange Leon på gule plader i blandt de 1000
Dernæst kan du hvis der er registreret gæld i bilen se ejers navn
jul 2005
Følger: 78 Følgere: 97 Biler: 8 Emner: 401 Svar: 4.990
mar 2015
Følger: 8 Følgere: 9 Biler: 2 Emner: 13 Svar: 163
dec 2007
Følger: 6 Følgere: 3 Emner: 4 Svar: 859
Tag det med og stop det i en affaldsspand.
Jeg kørte for et års tid siden bag et ældre par. Manden var åbenbart passager. I et langt højresving rakte han armen ud og slap en stor, brun papirpose, der fløj direkte mod min frontrude. Den ramte heldigvis højt oppe og blev sendt henover taget, men hold da k... hvor blev jeg forskrækket.
Jeg overhalede og bremsede ned, så de blev bragt til standsning. Jeg gik hen og bad ham høfligt lade være med den slags.
Konen lignede en, der kunne få et hjerteanfald. (Hun kunne jo ikke gøre for det, så jeg havde faktisk ondt af hende).
Stodderen kiggede hovent på mig. "Det kendte han ikke noget til".
Jeg gik. Heldigvis. For ellers var jeg nok kommet til at sige og gøre ting, som man ikke bør gøre.
Og jeg ved godt, at jeg ikke burde standse andre på den måde, men jeg fik altså et chok.
Finde bil uden fuld nummerplade