{{ getTotalHits() | thousandNumberSeperatorFilter }} resultater Filter
{{group.groupName}}

{{ group.groupName }}

Medlemmer: {{group.memberCount}}
Forside Forum Medlemmer Annoncer {{ group.itemMoreItems }}
2.055 visninger | Oprettet:

Finde bil uden fuld nummerplade {{forumTopicSubject}}

hejsa

måske lidt håbløst og ligegyldigt, men er det muligt at finde ejeren af en bil, hvis jeg mangler de 3 sidste tal i nummerpladen? smiley

Jeg spørger Fordi, at jeg vil gerne høre en kvinde ad, hvorfor hun synes det var okay at kaste en fyldt dåse på min parkerede bil, men jeg fik kun set noget af nummerpladen...

Det drejer sig om en sort Seat Leon på papegøjeplader..

på forhånd tak for svar smiley

Handyhand

Få billig hjælp fra private

Beskriv din opgave og modtag gratis bud fra lokale med Handyhand.

Seneste udførte opgaver

• Skifte toilet 1.200 kr.
  • Jord græs oprydning 2.500 kr.
  • skifte vandhane i bryggers 500 kr.
  • Sort and organize it equipment and cables 1.000 kr.
  • Udbedring af tilkalder stophane og montering af vaskemaskine 750 kr.

Opret en opgave

Kommentarer på:  Finde bil uden fuld nummerplade
  • #1   25. jun 2019 Det er vel i det hele taget kun Politiet (og tilsvarende) der kan finde en ejer ud fra en nummerplade - eller tager jeg fejl?

• #2   25. jun 2019 Det kan du godt ske at have ret i.. synes dog det er en anelse for voldsomt, at politianmelde Det, for en lille bule... Det er Træls, og noget svineri, men så er det Heller ikke værre smiley

• #3   25. jun 2019 Det er kun politiet der har adgang til den slags.

Selvom du havde hele registreringsnummeret, så kunne du ikke finde ejeren af bilen. Jeg ville da helt klart melde det til politiet, man kaster sgu ikke ting efter andre folk (eller deres biler).

• #4   25. jun 2019 Hvis du har god tålmodighed, kan du bruge nr plade oplysninger og så søge fra 000 - 999
    Det ville undre mig om der er mange Leon på gule plader i blandt de 1000
    Dernæst kan du hvis der er registreret gæld i bilen se ejers navn

• #5   25. jun 2019 Derfor man tegner parkerings skade forsikring med 0 i selvrisiko smiley

• #8   25. jun 2019 er godt klar over at det nok er håbløst at finde hende, dog med chance for at hun bor her i byen, og har ingen intentioner om at melde det til politiet... synes bare det er Træls, at folk mener det er okay at kaste deres skrald lige hvor det passer Dem, i dette tilfælde midt inde i byen, og så oveni købet er skide ligeglade med konsekvenserne, i det er tilfælde min bil... skaden er ikke så Stor, at det er noget man ligger mærke til, men det er træls... smiley

• #9   27. jun 2019 Folk skal fandengalemig lade være med at smide deres skrammel ud af bilerne.
    Tag det med og stop det i en affaldsspand.
    Jeg kørte for et års tid siden bag et ældre par. Manden var åbenbart passager. I et langt højresving rakte han armen ud og slap en stor, brun papirpose, der fløj direkte mod min frontrude. Den ramte heldigvis højt oppe og blev sendt henover taget, men hold da k... hvor blev jeg forskrækket.
    Jeg overhalede og bremsede ned, så de blev bragt til standsning. Jeg gik hen og bad ham høfligt lade være med den slags.
    Konen lignede en, der kunne få et hjerteanfald. (Hun kunne jo ikke gøre for det, så jeg havde faktisk ondt af hende).
    Stodderen kiggede hovent på mig. "Det kendte han ikke noget til".
    Jeg gik. Heldigvis. For ellers var jeg nok kommet til at sige og gøre ting, som man ikke bør gøre.
    Og jeg ved godt, at jeg ikke burde standse andre på den måde, men jeg fik altså et chok.

Kommentér på:
Finde bil uden fuld nummerplade

Annonce