{{ getTotalHits() | thousandNumberSeperatorFilter }} resultater Filter
{{group.groupName}}

{{ group.groupName }}

Medlemmer: {{group.memberCount}}
Forside Forum Medlemmer Annoncer {{ group.itemMoreItems }}
1.235 visninger | Oprettet:

toyota yaris verso. hjælp til synsrapport {{forumTopicSubject}}

Hey folkens. Kort og godt, så Fatter jeg ikke halvdelen a den rapport. Har muligvis fundet drømmebilen. En lækker toyotoyota yaris verso som jeg er meget interesseret i. Køber siger tingene er blevet lavet godt nok. Men er det en ordentlig omgang og er den værd et kig. Bilen står selvfølgelig et sted i Jylland og jeg er fra Sjælland så måske meget godt lige med lidt info mht den rapport. Bil: Toyota yaris verso benzin, fra 2001. Km:270.000 og med automatgear.

Handyhand

Få billig hjælp fra private

Beskriv din opgave og modtag gratis bud fra lokale med Handyhand.

Seneste udførte opgaver

• Nedtagning af 9x lamper 1.000 kr.
  • Fjerning af kalk i bruser 800 kr.
  • Opsætning af køkkenlåge som er faldet ned 1.000 kr.
  • Reparation af vaskemaskine 900 kr.
  • Eftersyn af knallert/scooter (Gilera Stalker 2006) 680 kr.
  • Skifte toilet 1.200 kr.

Opret en opgave

Kommentarer på:  toyota yaris verso. hjælp til synsrapport
  • #1   13. jul 2019 Hvis sælger skjuler nummerpladen, så plejer det at tyde på dårlig samvittighed .......

Eller er det dig der skjuler nummeret ?

Hvis fejl er lavet og bilen godkendt efter, er der vel ikke problemer i det ?

• #2   13. jul 2019 Nej, sælger skjuler ikke reg nr, det er mig. Men er det ikke en ordentlig smørre som er lavet? Tænker bare på næste syn

• #3   13. jul 2019 På en 18 år gammel bil, vil der tit blive noget at vedligeholde.

En pære, en bærekugle/styrekugle, (kan ikke lige læse det ud fra denne synsrapport, men gætter ) og tæring i et panel. Jeg ville ikke være så bekymret. Er prisen rigtig , i forhold til markedet ?

• #4   13. jul 2019 Kort fortalt.
    Midterste bremselys defekt.
    Slør eller rust i anhængertræk.
    Rust i højre indvendig panel.

• #5   13. jul 2019 Det er selvfølgelig rigtigt Ja. Der vil jo være noget vedligeholdelse. Syntes prisen er okay. ca 16.000. Måske er det lige i overkanten prismæssigt, men der er ikke mange med aut gear.

• #6   13. jul 2019 Tak for tilbagemeldingen til begge smiley

• #7   13. jul 2019 Er et sats med hensyn til at den er med automatgear, den kan være ved at være slidt op i gearkassen, hvis du køber den vil jeg anbefale dig at få skiftet filter samt olie på den, at den samtidig er slidt på anhængertrækket tyder meget på at den har kørt med hænger meget af tiden, jeg ville nok være forbeholden med at købe den med den historik den har.
    En automatgearkasse er ikke billig at reparere på

• #8   13. jul 2019 Torpedo- Jeg tænker os at den nok har gået for mange kilometer nu når den har aut gear. Men tak for svar

Kommentér på:
toyota yaris verso. hjælp til synsrapport

Annonce