{{ getTotalHits() | thousandNumberSeperatorFilter }} resultater Filter
{{group.groupName}}

{{ group.groupName }}

Medlemmer: {{group.memberCount}}
Forside Forum Medlemmer Annoncer {{ group.itemMoreItems }}
1.694 visninger | Oprettet:

Brugt Polo eller ny Up {{forumTopicSubject}}

Hvad ville i gøre?
Jeg skal ud og købe bil og har plus/minus 120.000.
Ville i købe en brugt Polo med 3 år på bagen og km 18.000 eller en helt ny Up?
Er lidt splittet imellem helt ny bil og lidt større bil end up’en. På forhånd tak


Spar penge på din forsikring

Kommentarer på:  Brugt Polo eller ny Up
  • Kompressor Knud
    Kompressor Knud Hjælpe-administrator
    Tilmeldt:
    aug 2003

    Følger: 4 Følgere: 65 Biler: 1 Emner: 216 Svar: 5.866
    #1   12. nov 2019 Aldrig en helt ny bil, been there done that....Så snart du sætter nummerplader på en helt ny bil, så forsvinder 20 procent af værdien, så jeg havde valgt en 3 år gammel Kia, aldrig noget fra vw.

  • #2   12. nov 2019 Har selv haft en Polo aågang 2003 købt brugt med 15000 km kørt solgte den i 2016 med 293000 km kørt og ved at bilen stafig kører med 3. Ejer
    Kostede 2 forfjedre 2 tændspoler samt 1 bag caliber
    Vælg selv hbad du synes smiley


  • #4   12. nov 2019 Ville helt klart vælge poloen. Du får så meget mere rigtig bil i en polo i forhold til en up så er en sardindåse med fire hjul. Ud over det får du meget bedre bagagerum og muligheden for at køre med fire voksne i bilen uden at har overvægt. Der er mere komfort i en polo. Køb den større bil.

  • #5   12. nov 2019 Helt klart POLO'en - meget mere bil for pengene.

  • #6   13. nov 2019 Jeg ville holde mig fra de helt små. Jeg kører Golf nu, havde en Punto før. Der er bare ikke meget ved at køre papkasse. Det behøver ikke være limosine, men på de helt små er der sparet på alt. Der er virkelig forskel, hvis man skal køre lidt længere engang imellem, der er de helt små på ingen måde en fornøjelse.


  • #7   13. nov 2019 Polo. Den kan få træk. I benzin udgaven ville jeg gå efter den mest kedelige nemlig den uden turbo da de andre er problembørn jeg ikke tør satse på. I diesel ville jeg gå efter en 1.6tdi.

  • #9   13. nov 2019 Der er en troll i forum:)

    Jeg ville tage Polo, den tror jeg bare mest på, gedigen bil.


  • #11   14. nov 2019 Jeg ville kigge på behovet. Harnot en citigo og en polo holdende. 75% af gangene tager jeg citigo citigoen igennem Vejles myldretid. Den passer mig bare bedre når jeg jagter små p-pladsen

Kommentér på:
Brugt Polo eller ny Up

Annonce