{{ getTotalHits() | thousandNumberSeperatorFilter }} resultater Filter
{{group.groupName}}

{{ group.groupName }}

Medlemmer: {{group.memberCount}}
Forside Forum Medlemmer Annoncer {{ group.itemMoreItems }}

Spar penge på din forsikring

Kommentarer på:  Større ridser efter bilvask
  • #1   24. feb 2020 Tror stadig det kan poleres væk, men er lidt usikker.. fordi man kan tydeligt mærke dem med neglen.

  • #2   24. feb 2020 hvis du kan mærke dem med neglen er de for dybe. hvis du sikker på det fra vaskehallen, så snak med dem.

  • #3   24. feb 2020 Børsterne kører rundt og langs siden, så jeg har svært ved at se hvordan den skal lave ridser op ad, men tja.
    Børsterne er så bløde at det næsten er umuligt der kan sætte sig skidt i dem, andet det er en meget gammel vaskehal.

    Du kan prøve at klage, men jeg er 95% på den bliver afvist.


  • #4   24. feb 2020 Du får bar afvide du skal læse skilterne om at det er på eget ansvar og køre i vaskehal

  • #5   24. feb 2020 Man kan ikke fraskrive sig ansvar, men de gør hvad de kan.
    Det er ikke fra børsterne i hvert fald, men noget kan have siddet i dem.

    På den lokale Q8 sad der engang resterne fra en bil antenne og strittede ud af den øverste børste. Da jeg nævnte det for hende i butikken, kastede hun et blik på overvågnings skærmen, og så fortsatte hun med at lave to franske hotdogs med ostepølser og karry dressing. Rystede overbærende på hovedet og gik

    Har ikke været i en maskinvask i 12 år, det er jeg for glad for min bil til.


  • #8   25. feb 2020 Jeg ser nu service teknikeren en gang om ugen hos den washworld, jeg kører forbi på når jeg skal på arbejde smiley Om han bare påfylder sæbe og sådan eller også renser/gennemgår maskinerne ved jeg ikke smiley

  • #9   25. feb 2020 Jeg tror nu ikke det er fra en vaskehal, men noget andet, for hvis noget har været på børsterne, så ville der være meget mere, børsterne roterer og maskinen bevæger sig fremad, og derfor kan det umuligt nå at lave de striber da det roterer og bevæger sig fremad, og ville lave et helt andet mønster...
    Du har nok ikke lagt mærke til ridserme inden du vaskede.


  • #10   25. feb 2020 Jeg synes heller ikke, det tilnærmelsvis ligner vaske ridser

  • #11   25. feb 2020 Hvor er vi henne på bilen?

  • Bjerggaards
    Bjerggaards Hjælpe-administrator
    Tilmeldt:
    apr 2006

    Følger: 22 Følgere: 60 Biler: 7 Emner: 1 Svar: 13.589
    #12   25. feb 2020 Skulle du have haft en chance for at få dem til at dække noget som helst, så skulle du have ringet ingen du nærmest var ude af hallen!

    Hvilket de også skriver i de haller jeg har haft besøgt


  • #13   25. feb 2020 Der er modsat bevisbyrde i en vaskehal, hvorfor ved jeg ikke, men det er så godt som umuligt at få en ridse anderkendt.
    De vil bare have beviser for at det er deres vaskehal der har lavet den, og det er så godt som umuligt at bevise, for "den var der ikke før jeg kørte ind" tæller ikke som bevis.
    Prøvede selv med nogle ridser på taget af min bil, viste dem det samme øjeblik den kom ud af vaskehallen (det var en bemandet tank), og det fik jeg stadig intet ud af.


  • Jimmi L
    Jimmi L Tilmeldt:
    feb 2020

    Følger: 10 Emner: 1 Svar: 6
    #14   25. feb 2020 Jeg kontaktede vaskehallen da dette skete for mig. Jeg skulle sende dem billeder og et hændelsesforløb. Jeg endte med at få det erstattet. Det var i washworld.
    Kontakt dem i det mindste - så kan du se hvad de svarer. Dog er det, som de andre skriver, noget du skulle have gjort lige med det samme.


  • #15   26. feb 2020 Det der er er ridser fra en bh da konen fik tur hen over dytten.

  • #16   26. feb 2020 kan se på washworld's webside, at man skal melde skaden senest 18t efter hændelsen.. pis...

  • #17   4. mar 2020 Hej mange ridser kan fjernes ved at polere dem væk hvis de ikke er for dybe men der skal bruges en maskine og noget grov mellem fin pasta så er der gode chancer for at fjerne dem helt eller hvertfald delvist normalt kan svivler fjernes helt hvis de kommer fra håndpolering men dine er fra vaskemaskine. Held og lykke håber du kan bruge tippet .:D
    Henrik


Kommentér på:
Større ridser efter bilvask

Annonce