{{ getTotalHits() | thousandNumberSeperatorFilter }} resultater Filter
{{group.groupName}}

{{ group.groupName }}

Medlemmer: {{group.memberCount}}
Forside Forum Medlemmer Annoncer {{ group.itemMoreItems }}
1.069 visninger | Oprettet:

Kenny N
Kenny N
Tilmeldt:
6. apr 2020
Følger: 1 Emner: 5 Svar: 6

køb af brugt bil {{forumTopicSubject}}

HEY!

Jeg skal til at købe min første bil, brugt, og satser på at ligge max 20.000kr

jeg kigger lige nu på en KIA Picanto 1,1 fra 2011 der har kørt 180000km

Jeg er dog i tvivl om det er spil af at købe en bil der allerede har kørt så meget, og er de ca. 20000kr overhovedet en god pris?

bilen er nysynet, service ok og der har generelt ikke været nogen anmærkninger ved tidligere syn.

Jeg regner med at skulle køre omkring en 40.000km om året og ville umiddelbart være tilfreds hvis den kan holde 2-3 år.

nogen gode råd jeg skal tage med mig ?
på forhånd tak for hjælpen.


Kommentarer på:  køb af brugt bil
  • #1   6. apr 2020 Havde fundet noget nyere og bedre. 40000 om året er relativt meget.

  • #4   7. apr 2020 40000 km om året i en picanto så ville jeg hellere skydes med et oversavet jagtgevær

    hvis det var mig så ville jeg nok hellere ligge lidt flere penge og få en lidt mere komfortabel bil


  • Jajaokiii
    Jajaokiii Tilmeldt:
    apr 2020

    Følger: 1 Svar: 1
    #5   7. apr 2020 Jeg købte for et år siden en vw lupo 3L 1.2tdi for 17.000kr. Den er godt nok fra 2002 og har nu kørt 430.000km. Det eneste den har kostet mig er to olieskift og nye bremser i bag. Grunden til at jeg valgte Lupoen er fordi jeg kører omkring 30.000km om året og gerne ville have en billig bil. Den kører mellem 25-30km på literen alt efter hvordan jeg kører.
    Kan stærkt anbefale en lupo


Kommentér på:
køb af brugt bil

Annonce