{{ getTotalHits() | thousandNumberSeperatorFilter }} resultater Filter
{{group.groupName}}

{{ group.groupName }}

Medlemmer: {{group.memberCount}}
Forside Forum Medlemmer Annoncer {{ group.itemMoreItems }}
1.288 visninger | Oprettet:

Salg af bil {{forumTopicSubject}}

Hej.

Jeg har en Fiat Stilo 1.4 ciao fra 2005 der har kørt ca. 150.000 km.
Den skal til syn i slutningen af Maj, men jeg regner ikke med at få den synet selv, umiddelbart skal der skiftes bremsebelægninger da er slidte, og der er en raslen fra udstødningen i tomgang. Sprinklermotor skal skiftes. Anhængertrækket virker slidt, og kan ikke adskilles. Udover dette, så kører bilen fint og godt.

Jeg tænker ikke at private er interesseret i at købe en usynet bil - jeg tænker mere at en forhandler måske kunne være interesseret, men hvad ville i mene at sådan en ældre bil er værd?

Søger hjælp herinde, da jeg ikke selv på nogen måde er bilekspert, så jeg håber at kunne få nogle gode råd til hvordan jeg bedst kommer af med bilen. smiley


Spar penge på din forsikring

Kommentarer på:  Salg af bil
  • #1   16. apr 2020 Tænker det omvendte. En forhandler vil ikke rører den. Men en privat som vil rode lidt selv, hvis prisen er rigtig.

  • #2   16. apr 2020 den er omkring 2500-4000kr værd eller nysynet dobbelt op det er en dårlig salgsbil

  • #3   16. apr 2020 Den er nok ikke meget mere end 5000 kr værd. Kender en med samme motor som endte med at blive solgt til sammen pris. Problemet med Stilo er deres fejl og rust.

  • #5   17. apr 2020 Det kan være relative nemme ting at fikse, jeg ville afmontere anhængertrækket helt.. Tjek bilens mens den står på lift/bukke og se hvor den rasler fra, nogle gange er det blot nogle afskærmningsplader der kan rykkes af og smides ud. bremsebelægning og sprinklermotor er hverken dyrt eller besværligt at skifte..

    Men hvis du ikke kan lave den, så sæt den til salg på facebook og se hvad du kan få for den


  • #6   17. apr 2020 Sæt den til 5K og se hvad der sker.. det er Småpenge men dog alligevel bedre end skrot som du altid kan få

Kommentér på:
Salg af bil

Annonce