{{ getTotalHits() | thousandNumberSeperatorFilter }} resultater Filter
{{group.groupName}}

{{ group.groupName }}

Medlemmer: {{group.memberCount}}
Forside Forum Medlemmer Annoncer {{ group.itemMoreItems }}
804 visninger | Oprettet:

Emil C
Emil C
Følger: 11 Emner: 1 Svar: 1

Peugeot 308 benzin, 2007 {{forumTopicSubject}}

Hej allesammen ??

Jeg har på det seneste fået et problem med min bil - Peugeot 308 benzin, 2007. Når speederen trykkes mere end ca 10-15% ned, lyder bilen mere eller mindre som om der er hul i udstødningen(det er der ikke). Bilen kan nærmest ikke komme op i fart. Modellen er med kædetræk, og den har jeg lige skiftet, da jeg tænkte dette ville afhjælpe problemet. Desuden er hele "systemet" blevet skyllet igennem, med additiver. Jeg kan ikke komme på hvad der ellers kunne være galt, nogen der har en idé om, hvad der kunne afhjælpe problemet? På forhånd tak ??

Handyhand

Få billig hjælp fra private

Beskriv din opgave og modtag gratis bud fra lokale med Handyhand.

Seneste udførte opgaver

• Nedtagning af to lamper 700 kr.
  • opvaskemaskine montering 700 kr.
  • Nyt amatur 900 kr.
  • Hjælp til opsætning af en svævehylde og 3 små svævehylder, samt et klapbord i køkken 1.250 kr.
  • Reparation ag opvaskemaskine 1.500 kr.

Opret en opgave

Kommentarer på:  Peugeot 308 benzin, 2007
  • #1   10. maj 2020 Har du haft tester på den og udlæst fejl ?.mere for at se om der skulle være noget galt med en sensor eller anden i den stil . men ud fra det du skriver så kunne det evt være en stoppet katalysator.

• Emil C
    Emil C Tilmeldt:
    maj 2020

Følger: 11 Emner: 1 Svar: 1
    #2   10. maj 2020 Der har været tester på ja, og ud fra værdierne skulle det være kæden der var blevet slap. Det kunne være et bud med katalysatoren ja?

Kommentér på:
Peugeot 308 benzin, 2007

Annonce