{{ getTotalHits() | thousandNumberSeperatorFilter }} resultater Filter
{{group.groupName}}

{{ group.groupName }}

Medlemmer: {{group.memberCount}}
Forside Forum Medlemmer Annoncer {{ group.itemMoreItems }}
845 visninger | Oprettet:

Mikael S
Mikael S
Følger: 1 Emner: 18 Svar: 47

hasarderet overhaling {{forumTopicSubject}}

skyld i dødsulykke, det fandme tragisk! hvis ham der overhalte vidste hvad der skete efter og bare kørte videre, håber jeg sgu han drøner ind i et træ en dag! bliver sgu pissed af læse sådan noget..

køre selv en del i hverdagene og det ses for tit, at der en som skal lege karlsmart og overhale sindsygt selvom der er kø længere fremme. Kør ordentligt drenge =)

Handyhand

Få billig hjælp fra private

Beskriv din opgave og modtag gratis bud fra lokale med Handyhand.

Seneste udførte opgaver

• Skifte toilet 1.200 kr.
  • Jord græs oprydning 2.500 kr.
  • skifte vandhane i bryggers 500 kr.
  • Sort and organize it equipment and cables 1.000 kr.
  • Udbedring af tilkalder stophane og montering af vaskemaskine 750 kr.

Opret en opgave

Kommentarer på:  hasarderet overhaling
  • Mikael S
    Mikael S Tilmeldt:
    jan 2007

• #2   4. mar 2007 kender det kun for godt men der er bare hvor folk overhaler for fuld optrukket og i sving bare fordi de ikke lige kan vente.... køre sku da 40km i traktor så kan ikke køre stærker...

• #3   4. mar 2007 Det er min gode kammerat det er gået ud over! Han var på arbejde for en kunde, og skulle i trælasten for at handle ind! Ved ikke hvorfor FUCK folk skal køre sådan!
    Der er kraæftestejleme ikke noget mere fucked op, end når man ikke angang selv er skyld i ulykken!
    Håber fandme snart at folk vågner op, og at alle de "pisse-seje" små fjolser der kører rundt som svin, får hvad de har fortjent!!!

• #4   4. mar 2007 ja ham i den nissan sku findes og få sin dom...

• #5   4. mar 2007
    Essal AKA Aze .

må man kondolere...

ja folk køre med hoved under armen

• #6   4. mar 2007 xn ... det startede nummerpladen ved så er der jo kun 999 biler... og hvor mange af dem er nissaner ? og hvor mange har en mørkegrøn farve? det da bare udlukkelses metode .. ? eller hvordan

• #7   4. mar 2007 Nicolai Z - Hvis han får den malet inden for en uge, så bliver det sværere..

Ellers hvis han får en til at nakke den somom det ik var ham bliver han nok aldrig fundet..

• #8   4. mar 2007 m a c

det vil jeg gerne se på skrift for det tror jeg ikke på... de er der jo af den orsag at der er dårlig oversyn eller krysd og hvad de ellers er der for... men vis du kan finde det på skrift vil jeg tro på dig...

• #9   4. mar 2007 narh det self rigtig... men ved sku ikke hvor meget de kan gøre ... det sku træls at folk ikke kan køre ordenligt

• #10   4. mar 2007 Rasmus: Tak!
    Han kørte frontalt ind i et ældre par, hvis tilstand stadig er meget kritisk!
    Så måske er idioten i den skodbil skyld i 3 menneskers død!

• #11   4. mar 2007 Nicolai Z - Hvis jeg skal være ærlig tror jeg aldrig de finder ham i nissanen.. Og hvis de gøre kan han bare benægte og få sig et falsk alebi..

Og hvem ved om det overhovedet er en nissaen med nummerpladen XN, måske kan viderne tag fejl

• #12   4. mar 2007 Nej der er knap 2 millioner forskellige muligheder for hvad de tal der kommer XN er.. Men det er rigtigt nok at politiet bare kan søge på Nissan med nr pladen XN.. Fatter ikke hvor svært det kan være.

• #13   4. mar 2007 Anyways er det sørgeligt at sådan en idiot bare flygter.. Man må håbe han hører om hvad han har gjort og melder sig selv.

• #14   4. mar 2007 M A C - Det er ikke lovligt at overhale når der er fuldt optrukken. så er herning politi satme misindformeret. Uanset om det så var en cyklist som kørte med 10 km i timen, må man ikke overhale ved fuldt optrukne linier m.m. der er plads til at komme forbi uden at overskride stregen. smiley

• Mikael S
    Mikael S Tilmeldt:
    jan 2007

#15   4. mar 2007 Essal det sgu tragisk med din kamerat jeg kondolere, ja sandsynligheden for at de finder ham er ikke for stor.. men må håbe hans samvittighed knækker og melder sig selv, hvis han overhovedet ved hvad der er sket..

• #16   4. mar 2007 det ofte det samme nå man kommer i lastbil.. og man trods alt kører 90 folk kører mere og mere vanvittigt...

Essal - Føler sgu med dig...

• #17   4. mar 2007 palle m

ja det lige sådan loven er... og ved sku godt det er trals at køre bag en traktor men vi skal også være der og vi gør jo også plads vis der er mulig hed for det....

• #18   4. mar 2007 Palle M det er ikke helt korrekt du må godt overhale en cykelist ( på to hjul da det er et ikke motoriseret køretøj ) men hvis der er en trailer bag på cyklen må man faktisk ikke foretage en forbikørsel af den ( if min kørelære )

• #19   4. mar 2007 Tak til folk!
    Såvidt jeg ved skete ulykken lige efter overhalingen, så det vil undre mig meget hvis personen intet har set! Hvis man er SÅ blind skulle man aldrig føre en bil!
    De nøjagtige omstændigheder er ikke blevet fastlagt endnu...

• #20   4. mar 2007 du må gerne overhale en bil eller hvad det ellers er ved fuld optrukket bare du ikke overskrider dem...

eks. vejen lige syd for viborg der er fuld optrukket men man kan nemt overhale uden at overskride dem og det må man gerne...

• #21   4. mar 2007 Mupp: Nej du tager fejl... Der er 99999 minus alle de numre der tages fra så som 00000 og 11111 og 22222 og 33333 og så videre. Så vil gætte på der er ca 70.000 numre at vælge imellem som starter med XN. Men hvor mange af dem er nissaner. Og når man har fundet frem til hvor mange nissaner det er er det bare at søge på området. Mon ikke vi er nede på noget 3 cifret så? Han skal nok blive fundet. Og få sin straf. Håber den er MEGET hård. Det er uagtsomt manddrab samt flugt fra gerningsstedet. Det er dyrt... så han skal nok få sig en god rusketur bag tremmer.

• #22   4. mar 2007 Nicolai - du må overhale en lastbil hvis det er muligt. du må bare ikke overskride linien.. UANSET hvad. den er jo netop lavet fordi det kan være til fare for andre at overskride den.

• #23   4. mar 2007 hvis der er tale om en person bil kan der kun være 39.999 mulige der starter med XN da de 2 første cifre ligger mellm 20.000 og 59.999 på alm hvid plade biler, derefter tar du ale nissan`er ud og tjekke dem der bor i en radius af 50 km fra hillerød og wupti såvil jeg sætte penge på der et par håndfulde tilbage

Kommentér på:
hasarderet overhaling

Annonce