{{ getTotalHits() | thousandNumberSeperatorFilter }} resultater Filter
{{group.groupName}}

{{ group.groupName }}

Medlemmer: {{group.memberCount}}
Forside Forum Medlemmer Annoncer {{ group.itemMoreItems }}
Kommentarer på:  service aftale på brugt bil
  • #1   18. feb Nej, det skal du ikke regne med. Det er noget forhandlere giver på nye og nyere brugte biler. En 9 år gammel bmw kan jo fejle alt mellem nummerpladerne...

• #2   18. feb Autoriser vestergård reklamere med de har serviceaftaler på både nye og gamle biler, priser og vilkår kender jeg ikke

• #3   18. feb Kasper J bare lige langt nok og køre når man bor ved Kalundborg

• #4   18. feb De har en del værksteder, ved ikke helt hvor de er placeret smiley

• #5   18. feb har undersøgt og det er hillerød og derinde af smiley

• Bjerggaards
    Bjerggaards Hjælpe-administrator

Følger: 23 Følgere: 54 Biler: 7 Emner: 1 Svar: 13.234
    #6   18. feb Kan man godt, men kan på ingen måder betale sig..
    En normal service aftale er kun for olie og dertil filtre, sliddele skal du ikke regne med at du får med, og skulle det endelig ske, så er det med lige så stort underskud som hvis det blev tegnet på en ny bil smiley

• #7   18. feb arg okay tænkte kun på alm service og ikk sliddele men ander ikk hva sådan noget koster uden aftale smiley

• Bjerggaards

#8   18. feb Vil påstå at du betaler mindst 20% ekstra for en service aftale, end hvis du fik udført service på alm vis.
    Kan ikke huske hvad vi ville tage for et service af din, men omkring olie, oliefilter, luft, brændstof og kabinefilter + en time arbejde vil næppe koste de vildeste kroner smiley
    Slag på tasken ville være 2000-2500kr engang om året, alt efter hvor meget du naturligvis kører.
    Tror ikke du ville finde en service aftale til under 250kr/mdr (3000kr årligt)
    Men husk det er slag på tasken, uden at have tjekket priserne på dele til din bil, og hvor meget olie der skal til smiley
    Men det plejer at ligge i det område for de fleste personbiler med et normalt kørselsmønster

Kan se at vestergaard skriver "Budgetaftale pris fra 205,-" Kan bare ikke lide deres brug af ordet budget konstant, og ville nok sige at basic er den mindste man skulle gå efter, og den ligger fra 247kr på en mellemklasse lige over golf segmentet, som en 3serie nok går under.

Men hvis du vil bruge 10min på at snakke med dem, så kom endelig med en opdatering, det kunne være sjovt at se hvad de mener den koster at holde kørende, og om de vil

Personligt havde jeg dog beholdt pengene på kontoen, og betale kontant når det var service tid, og det er også det vil altid anbefaler vores kunder..

• #9   18. feb jo tænker filtre og olie og væsker samt olie i gearkssen koster lidt smiley det er en bmw F31 smiley

• #10   18. feb Det er billigere bare at spare op på budgetkonto, de tjener jo penge på at du laver en aftale. Og bruger du en billig mekaniker ude i marken, så sparer du altså en del på timeløn. F.eks bmw tager gerne 1000-1200kr i timen, men kører du udenfor byen tager en automester måske kun 600kr i timen.

• Bjerggaards

#11   18. feb Gearolien er heller ikke en der skal skiftes i tide og utide, så det skulle næsten undre mig, hvis den var med på en alm service aftale smiley
    Det er noget der skal ske en gang hvert 100.000 ca eller 6år.

• #12   18. feb #6 Nu ved jeg ikke hvordan det er ved andre mærker. Men ved Toyota dækker en serviceaftale nu det hele, også sliddele. Der betsler man et fast beløb og så skal man ikke bekymre sig om værkstedsregningerne.

• Bjerggaards

#13   19. feb #12
    Ja toyota har både den alm service aftale, og "den fulde pakke" men du betaler også for det, de tjente rigtig fedt på 99% af kunderne, og så er der kunderne som ikke kunne finde ud af at køre bil, eller punkterede hver 4uge (Nyt dæk)
    Og det er kun nye biler der er dækket, og op til 5-6år hvis jeg ikke husker forkert. Og på den tid skal man måske have skiftet bremser en enkelt gang.. Og ved ikke om de vil lave fulddækning på en 2-3år gammel bil, hvis du kommer ind med en brugt.
    Er sikker på at flere af de andre mærker også har en fuld dækning hvis man spørger, men INGEN tilbyder noget som de ikke kan tjene på, det vil 99% af tiden være bedre at smide pengene på en af sine egne kontoer og trække pengene derfra når bilen skal på værksted.

• #14   19. feb Jeg ved ikke om BMW har noget tilsvarende, men da jeg havde Audi'en var der ret store rabatter ved at købe to service af gangen, altså forudbetale for det næste service samtidigt med at jeg betalte for det service jeg skulle have lavet.

Jeg sparede op til 55% på service på denne måde.

• #15   19. feb #14
    Værksteder/mærkerne i Danmark virker slet ikke til at være så handels-mindede, synes jeg ikke. Jeg har et par gange foreslået at købe fx 2 stk. service (eller forpligte mig til det næste) for at spare penge, men de kigger bare mærkeligt på én, som om de nærmest ikke kan forstå ideen. Tror bare slet ikke, det er en del af deres mindset, at det kan være en mulighed.

Kommentér på:
service aftale på brugt bil

x