{{ getTotalHits() | thousandNumberSeperatorFilter }} resultater Filter
{{group.groupName}}

{{ group.groupName }}

Medlemmer: {{group.memberCount}}
Forside Forum Medlemmer Annoncer {{ group.itemMoreItems }}
477 visninger | Oprettet:

Bruger Politiet selv Saphe? {{forumTopicSubject}}

Hej

Jeg synes jeg har oplevet ofte på det sidste at få en advarsel om en fotovogn på min Saphe, men når jeg kører forbi stedet, er der ikke nogen.

Er der nogen der ved om fotovogn ene selv er begyndt at bruge Saphe / Onoo, og de så flytter sig når deres placering bliver registreret?

Kommentarer på:  Bruger Politiet selv Saphe?
  • K T
    K T Online Tilmeldt:
    jun 2015

Følgere: 10 Emner: 2 Svar: 1.233
    #1   21. jul Jeg skal ikke kunne sige om Politiet selv bruger dem, men nogen Saphe brugere er bare lidt for hurtige på aftrækkeren.

Det sker ikke så sjældent at når min genbo har parkeret hans VW Caravelle ude på vejen, så går der ikke mange sekunder inden den er markeret som en fotovogn.

• Anders
    Anders Online Tilmeldt:
    mar 2012

Følger: 1 Følgere: 2 Emner: 5 Svar: 747
    #2   21. jul Kommer an på manden i bilen. De ved godt de hurtigt lagt op på Fart appen. Men derfor flytter de sig ikke. de nok ved deres område i 2-3 timer alt efter hvor mange der ryger i fælden

• #3   21. jul bliver der sat et alarm punkt.
    med fart alarm, når 1 har trykket
    eller skal der flere rapporteringer, til før der kommer et alarm punkt?

for kan forestille.mig nogen trykker,, når de ser noget som kunne ligne en fartkontrol, men som er noget helt andet

• #4   21. jul Kan jo også være kørt

• #5   22. jul Der er også altid nogle der bare synes at det er "sjovt" at drille andre, så de melder fartkontroller ind der slet ikke er der.

Kommentér på:
Bruger Politiet selv Saphe?

x