{{ getTotalHits() | thousandNumberSeperatorFilter }} resultater Filter
{{group.groupName}}

{{ group.groupName }}

Medlemmer: {{group.memberCount}}
Forside Forum Medlemmer Annoncer {{ group.itemMoreItems }}
1.647 visninger | Oprettet:

Bruger Politiet selv Saphe? {{forumTopicSubject}}

Hej

Jeg synes jeg har oplevet ofte på det sidste at få en advarsel om en fotovogn på min Saphe, men når jeg kører forbi stedet, er der ikke nogen.

Er der nogen der ved om fotovogn ene selv er begyndt at bruge Saphe / Onoo, og de så flytter sig når deres placering bliver registreret?


Kommentarer på:  Bruger Politiet selv Saphe?
  • #2   21. jul 2021 Kommer an på manden i bilen. De ved godt de hurtigt lagt op på Fart appen. Men derfor flytter de sig ikke. de nok ved deres område i 2-3 timer alt efter hvor mange der ryger i fælden

  • Mr. Gsi
    Mr. Gsi Online Tilmeldt:
    nov 2005

    Følgere: 157 Biler: 5 Emner: 171 Svar: 11.774
    #3   21. jul 2021 bliver der sat et alarm punkt.
    med fart alarm, når 1 har trykket
    eller skal der flere rapporteringer, til før der kommer et alarm punkt?

    for kan forestille.mig nogen trykker,, når de ser noget som kunne ligne en fartkontrol, men som er noget helt andet


  • #4   21. jul 2021 Kan jo også være kørt

  • #5   22. jul 2021 Der er også altid nogle der bare synes at det er "sjovt" at drille andre, så de melder fartkontroller ind der slet ikke er der.

  • #6   29. jul 2021 Politiet er flere steder eksperter i at gemme fotovognen! F.eks på Farøbroen har jeg set kamera’et være fastgjort på rækværket næsten usynligt, og bilen holdende under broen! Der bliver blitz’et rigtig mange dér - så pas på!!

  • Per T
    Per T Tilmeldt:
    aug 2016

    Svar: 49
    #7   30. jul 2021 Det skyldes nævenyttige bilister, der ikke kan lide at blive overhalet. Mærkeligt at Saphes system ikke får dem registreret og ignoreret, når de gang på gang melder om fartkontrol, der ikke bekræftes af andre.

  • bent L
    bent L Tilmeldt:
    jul 2021

    Svar: 8
    #9   30. jul 2021 jeg gjorde tit det , at jeg kørte ud og stoppede et sted trykkede selv på knappen og de næste biler så hurtig jeg stod der, vupti 5 meldinger og så kørte jeg videre.. det ku jeg gøre 3 gange og så stod jeg et 4 sted til sidst.. mange gange gik de andre ATK ind og satte et x med appén på mobil og så gav vi andre den også lige en.. smiley
    jeg havde 2 mobiler med ud så kunne selv sætte 2.. smiley


Kommentér på:
Bruger Politiet selv Saphe?

Annonce