{{ getTotalHits() | thousandNumberSeperatorFilter }} resultater Filter
{{group.groupName}}

{{ group.groupName }}

Medlemmer: {{group.memberCount}}
Forside Forum Medlemmer Annoncer {{ group.itemMoreItems }}
699 visninger | Oprettet:

Mark J
Mark J
Tilmeldt:
12. jul 2017
Følger: 1 Emner: 6 Svar: 1

Skrotning af bil hvor man ikke er senest registrerede ejer {{forumTopicSubject}}

Hej BG

Jeg har købt mig en bil på auktion, som desværre har vist sig ikke at være værd at syne.

Derfor skal jeg have skrottet skidtet, men kan se at dette åbenbart er blevet mere besværliggjort efter at bilen nu skal skrottes digitalt.

Er der nogen som har erfaring med, om det er muligt at få udbetalt skrotnings godtgørelse når man ikke er den senest registrerede ejer? kan se at der står at man skal være senest registrerede ejer, men at der i helt særlige tilfælde kan søges om dispensation for dette. Vil det være dokumentation nok at jeg kan uploade faktura fra det auktionssted hvor jeg har købt bilen, som dokumenterer at jeg er den retmæssige ejer??

Håber at der er nogen som har lidt erfaringer omkring dette.


Spar penge på din forsikring

Kommentarer på:  Skrotning af bil hvor man ikke er senest registrerede ejer
  • #1   26. jul 2021 I stedet for dette besvær, kan du så ikke sælge den som reservedele for skrotpris ?.

  • #2   26. jul 2021 Hvor bor du henne i verden ?

    jeg kender et sted i København hvor de ( måske) ikke går så højt op i den slag "bagateller " .

    Skriv PB !


  • #3   26. jul 2021 #2 - De steder findes alle steder.

    Men skat er kun interesserede i en skrot attest - ellers får du ingen penge af dem.


  • #4   28. jul 2021 Jeg har lige været det igennem med en lign sag/bil - købt til projekt, men tabte interessen, inden jeg fik den synes og jeg "blev" ejer af bilen.
    Skrev til skat for at høre om der var noget at gøre. Ingenting kunne de hjælpe med, det er kun personen på registreringsattesten, der kan få udbetalt skrotningsgodtgørelse fra staten.
    Du kan få de penge ophuggerne vil give yderligere for bilen, men det er ikke ret meget.


Kommentér på:
Skrotning af bil hvor man ikke er senest registrerede ejer

Annonce