{{ getTotalHits() | thousandNumberSeperatorFilter }} resultater Filter
{{group.groupName}}

{{ group.groupName }}

Medlemmer: {{group.memberCount}}
Forside Forum Medlemmer Annoncer {{ group.itemMoreItems }}
642 visninger | Oprettet:

Køb af brugt BMW 320d - hjælp! {{forumTopicSubject}}

Hej!

Jeg står overfør køb af en ny (brugt) bil, og har kig på en BMW 320d - enten touring eller GT i 2016 model.
Jeg forventer at købe en med en opgraderet udstyrspakke og ca. 130-160.000 tilbagelagte kilometer. Forventet pris i omegnen af 200.000.

Mit indtryk fra bekendte er at der fortsat er mange kilometer tilbage i den.

Nogle erfaringer med køb af ovenstående? Gode oplevelser eller noget der er værd at være opmærksom på?


Ser frem til at modtage jeres inputs!


Kommentarer på:  Køb af brugt BMW 320d - hjælp!
  • #1   27. jul 2022 Jeg køre selv i en F30 320d, godt nok fra 2013 men der er ikke rigtig noget at komme efter. De køre mega godt og har ikke døjet med noget overhovedet i knap 1 år som jeg har haft den i. Vil sige, for at sådan en 3serie er lækker og ikke bliver for kedelig, så skal du hvertfald have læderkabine, M rat og især bi-xenon/LED lygter gør dens udseende en verden til forskel ! Automatgearet spiller også godt i dem. Og så har jeg (endnu) ikke oplevet en 3serie med ikke sort himmel. Det også lækkert..

    GT modellen har jeg ejet i 5serie godt nok. Det eneste lækkert ved en GT, det er pladsen efter min mening. Jeg har døjet med vindstøj fra de rammeløse ruder og så den ikke helt vildt stabil på motorvejskørsel med lidt sidevind. Det min erfaring men ved ikke om en GT i 3serie er bedre, da den også er noget mindre smiley


Kommentér på:
Køb af brugt BMW 320d - hjælp!

Annonce