{{ getTotalHits() | thousandNumberSeperatorFilter }} resultater Filter
{{group.groupName}}

{{ group.groupName }}

Medlemmer: {{group.memberCount}}
Forside Forum Medlemmer Annoncer {{ group.itemMoreItems }}
Handyhand

Få billig hjælp fra private

Beskriv din opgave og modtag gratis bud fra lokale med Handyhand.

Seneste udførte opgaver

• Skifte toilet 1.200 kr.
  • Jord græs oprydning 2.500 kr.
  • skifte vandhane i bryggers 500 kr.
  • Sort and organize it equipment and cables 1.000 kr.
  • Udbedring af tilkalder stophane og montering af vaskemaskine 750 kr.

Opret en opgave

Kommentarer på:  Fart bøde eller ej?
  • Anders
    Anders Online Tilmeldt:
    mar 2012

Følger: 1 Følgere: 5 Emner: 5 Svar: 1.057
    #1   28. sep 2023 Du ikke i tvivl hvis du bliver blitzet.

• #2   28. sep 2023 Det ved jeg godt, har været i en bil en mørk morgen, hvor vedkommende blev blitzet. Men havde læst at nogen har været i tvivl i dagslys. smiley Jeg stirrede ind i den der jeg så den, og kunne ikke se noget blink (kun dens pære) smiley

• #3   28. sep 2023 I de fleste tilfælde viser bilernes speedometer lidt for meget, men det kræver du måler ud

Under 100 km/t trækker de 3 km/t fra

Så hvis speedometer viser korrekt, så kan du godt risikere at få tilsendt en fartbøde

• #4   28. sep 2023 Hvordan udmåler man? Når jeg kører ind i byer med de der tavler, måler den 50-51 når jeg eksempelvis køre 54.

• #5   28. sep 2023 Det er en udbredt misforståelse, at politiet trækker kilometer eller procenter fra ved en fartkontrol. Politiet trækker ikke noget fra, og det er dermed deres måleudstyr, der bestemmer din nøjagtige hastighed ved fartkontrollen.

• #6   28. sep 2023 Så jeg kan stadigvæk forvente bøde, selvom jeg intet blitz så? Hvornår vil man modtage bøde ca, hvis det er.

• #8   28. sep 2023 Og man er ikke i tvivl hvis man bliver blitzet, selvom det er kl.16.30 i dagslys?

• Eddie F
    Eddie F Tilmeldt:
    apr 2023

Følger: 1 Følgere: 1 Svar: 109
    #9   28. sep 2023 Politiet fratrækker 3 Km. ved hastigheds måling men KUN når der måles med laser

• #10   28. sep 2023 Ingen blitz, ingen fartbøde.
    Blitzen er der ikke for at gøre billedet tydeligt, det er for at fortælle/vise at man er blevet målt til at køre for hurtigt og at man er blevet "blitzet" og derved har overtrådt hastighedsbegrænsningen og kan forvente bødeforlæg som lander i ens E-boks efter små 14 dage

• #11   28. sep 2023 Blev bliver for 4 mdr siden ,der kom ingen rødt glimt,så der var jeg i tvivl, men heldigvis varede tvivlen ikke længe fik en bøde efter 4 dage,der stod at de trak 3 km fra målingen,og det var med trefod og fotovogn

Kommentér på:
Fart bøde eller ej?

Annonce