{{ getTotalHits() | thousandNumberSeperatorFilter }} resultater Filter
{{group.groupName}}

{{ group.groupName }}

Medlemmer: {{group.memberCount}}
Forside Forum Medlemmer Annoncer {{ group.itemMoreItems }}
898 visninger | Oprettet:

U H
U H
Følger: 1 Emner: 1 Svar: 1

Drømmebil på vej – men hvilken? Huracan vs. California T {{forumTopicSubject}}

Hej alle,

Jeg er så heldig, at jeg endelig er nået dertil i mit liv, hvor jeg kan udleve drømmen om en italiensk sportsvogn. Det har været en drøm i mange år, men nu hvor beslutningen skal tages, er jeg faktisk blevet i tvivl.

Mit hjerte har altid banket for Lamborghini, og en Huracan har længe været drømmebilen. Men efter at have kigget lidt bredere på markedet, er Ferrari California T også kommet i spil. Jeg har svært ved at retfærdiggøre den markante merpris for en Huracan Spyder, når jeg kan få en California T for væsentligt mindre.

Jeg ved godt, at det er to meget forskellige biler – Huracan er en kompromisløs supersportsvogn med V10 og firehjulstræk, mens California T er mere en GT-bil med V8, baghjulstræk og lidt mere komfort. Jeg har dog aldrig haft en bil udelukkende til sjov før, så jeg er nysgerrig på, hvordan de to opleves i praksis.

Er Huracan dét værd, hvis den primært skal bruges til hyggelige ture og måske en trackday i ny og næ? Eller har California T stadig nok Ferrari-sjæl til at føles som en rigtig sportsvogn?

Dette bliver min første rigtige sjove bil, så jeg vil gerne vælge rigtigt første gang. Jeg er også meget åben for andre forslag, hvis der er noget, jeg har overset.

Ser frem til at høre jeres input – på forhånd tak!

Handyhand

Få billig hjælp fra private

Beskriv din opgave og modtag gratis bud fra lokale med Handyhand.

Seneste udførte opgaver

• Handyman 500 kr.
  • Bortskaffelse af afklippet hæk 900 kr.
  • Afmontering af gaskomfur 1.200 kr.
  • Montering af skabslågrr 650 kr.
  • Fixe afløb i Vesterbro køkken og (evt tjekke opvasker) 900 kr.
  • Opsætning af 2 lampe 300 kr.

Opret en opgave

Kommentarer på:  Drømmebil på vej – men hvilken? Huracan vs. California T
  • #1   23. feb Gudskelov har jeg ikke sådant et luksus problem.
    Men har kørt nogle timer i en Huracan i Cannes området. Alt det hygge l forbindelse med et kunde arrangement.
    Den er bestemt i min optik ikke til hyggeture, med 1,9 meter er den krop umulig både komme ind i og ud af. Den er alt for ekstrem til at det føles hyggeligt.
    Vi kørte også i noget 996, R8 og BMW M og DB9.
    Ud og prøv, duft og føl, hvad andre mener er jo lige gyldigt.
    Blev jeg tvunget til noget hygge sommer bil, så blev det en E30 M3, Aston Martin DB5 eller en gammel 911’er, eller min store gamle kærlighed en Peugeot 205 1.9 GTI

• #2   23. feb Out of my paygrade.

Vær obs på at superbiler skal til service relativt ofte og det koster en raket.

Vedr valget, så ville jeg 100% sikkert tage en simpel prøvetur i begge (eller hvad forhandleren har du kan teste).
    Alternativt ville jeg finde et sted at leje dem (du ender nok to steder), og have en formiddag med dem.

Og tillykke med det.

• Morten
    Morten Online Tilmeldt:
    jun 2023

Følgere: 21 Svar: 187
    #3   24. feb Du er nok nødt til at prøvesidde dem først. For hvis man sidder som lort.
    Så er der ikke ret meget sjov ved bilen. smiley

• #4   25. feb Jeg kører bare i min Veyron og hygger mig, jeg har jo gratis benzinkort som ansat hos NDI.

IKF

• #5   4. mar Jeg kan sige med 100% sikkerhed der ikke kommer nogen Ferrari i min samling, mangen til snopperri har jeg aldrig oplevet, både fra ejere og forhandler.

Der er ingen tvivl Lambo..

profilbillede
Kommentér på:
Drømmebil på vej – men hvilken? Huracan vs. California T

Annonce