{{ getTotalHits() | thousandNumberSeperatorFilter }} resultater Filter
{{group.groupName}}

{{ group.groupName }}

Medlemmer: {{group.memberCount}}
Forside Forum Medlemmer Annoncer {{ group.itemMoreItems }}
717 visninger | Oprettet:

indbrud i bilen/er {{forumTopicSubject}}

Jeg var som nok så mange andre til det der bil show i ballerup i går, kom kl 13 og da jeg kom ned til bilen blodt 2 timer sener, så er der sku nogle idioter der har balleret min forste side rude i bilen. den lille trekantet foran side spejlet. Blev nok lige sur/trist. men der mangler ikke noget i bilen. så ringer og fortæller min dame og en kammeret som står og venter oppe ved hovede indgangen på jeg sku komme og og ta dem med. så såøger damen mig om hendes taske ligger under sædet hvor hun lagde den....og nej det gjorde den så ikke. den var væk hvor der var pung-hus og bil nøgler i. ikke så fedt. når de kan se på sygesrikringsbeviset hvor hun bor. men det var så ikke kun min bil det var gået ud over. lige efter mig kom der en i en sort c4 pisasso hvor samme rude var balleret men i den havede de ikke kunne finde den gps de gik efter, som de troet var der et sted bare fordu sugekoppen sad i forruden... og de der folk som stod som p-hjælper havede ikke se noget til noget. men de gik så pladsen rundt og fandt 3-4 andre biler som havede haft udbudene gæster... forbandet svineri sådan noget. og da jeg så pga det blev en del forsinket før jeg nået hjem så kunne ikke nå hjem og i bad. ville jeg der for lige tage mig et trugker bad i bilen inde jeg sku med nogle venner ud og bowle om aften. men tror i så ikke den halve deo stik jeg havede og ligge i dør lommen samt 2 halve parfymer de var væk også. men min firma-mobil havede de ikke taget... mærkeligt synes jeg sku. så nu skal jeg ha en ny rude i bilen. og damen skal ha kodet hendes central lås om. og ny tændings lås i hendes bil. låsen i hendes lejlighed er dog blevet skiftet i går aftes. man må sku heller værer på den sirkresiden... har nogle af jer hørt om dette, fra i går også???

Handyhand

Få billig hjælp fra private

Beskriv din opgave og modtag gratis bud fra lokale med Handyhand.

Seneste udførte opgaver

• Nedtagning af 9x lamper 1.000 kr.
  • Fjerning af kalk i bruser 800 kr.
  • Opsætning af køkkenlåge som er faldet ned 1.000 kr.
  • Reparation af vaskemaskine 900 kr.
  • Eftersyn af knallert/scooter (Gilera Stalker 2006) 680 kr.
  • Skifte toilet 1.200 kr.

Opret en opgave

Kommentarer på:  indbrud i bilen/er
Kommentér på:
indbrud i bilen/er

Annonce