{{ getTotalHits() | thousandNumberSeperatorFilter }} resultater Filter
{{group.groupName}}

{{ group.groupName }}

Medlemmer: {{group.memberCount}}
Forside Forum Medlemmer Annoncer {{ group.itemMoreItems }}
Handyhand

Få billig hjælp fra private

Beskriv din opgave og modtag gratis bud fra lokale med Handyhand.

Seneste udførte opgaver

• Flytte rengøring 1.500 kr.
  • Elektriker 500 kr.
  • Elektriker 750 kr.
  • Loftudtag ingen strøm 1.500 kr.
  • 3 timers gartner arbejde 1.000 kr.

Opret en opgave

Kommentarer på:  AUDI vs BMW og Opel vs Subaru
  • #1   19. sep 2007 Vel mene at bmw og Opelen er hurtigst

• #2   19. sep 2007 Subaru Forrester. er 0-100 under 6 sek.

• #3   19. sep 2007 Audi A6 3,0 Turbo quattro

hvad er det for en motor? hvor mange heste har den?

Men vil mene at m3`eren vinder i den første?
    A6`eren er alt for tung

og i 2`eren er det måske Subaru. Tror ikke opelen kan få greb.

Er det på bane du mener?

• #4   19. sep 2007 Audi A6 3,0 Turbo quattro er det en TDI. ? for har ikke set en 3.0T i A6..

• #5   19. sep 2007 en lotus omega..377 bhp at 5200rpm.
    568 Nm/5500rpm (557 Nm / 4200 rpm,406 Nm / 2000 rpm )

0-100km/h 5.4s
    0-200km/h 17.3s
    0-100-0km/h 8.6s
    0-60mp/h (97km/h) 4.9s
    0-100mp/h (161km/h) 11.0s
    0-402.33m 13.5s

286km/h

• #6   19. sep 2007 Opel Zafira har 240 benzin hypper.

jeg ved ikke om den er hurtiger en subaruen..

For subaru er jo en 4x4 og er opel ikke men er ikke sikker på vilken der er hurtigst

• #7   19. sep 2007 her er lidt info om opel:
    Motor: 2,0 liter 4-cyl. turbo Ydelse: 240 hk, 320 nm Topfart 231 km/t. Gear: 6 manuelle

Den er Verdens hurtigste
    vare- eller budbil

• #8   19. sep 2007 marting j

ok.
    men havde opel 4x4 også havde den nok været hurtigts eller hvad?

Det er mere fordi min kærestes bror har nemlig en
    Opel Zafira OPC (den er monster fed)

• #9   19. sep 2007 BMW da den audi ikke findes (jo som diesel, men det er jo åndssvagt at sammenlige diesel og benzin)
    Sikker på du ikke mente 2,7 Bi-turbo? en A6'er vejer jo +1600kg

De andre ved jeg ikke, men ville skyde på Forrester da den jo har flere ccm smiley

• #11   19. sep 2007 Nu må i undskyld men bliver sku helt i tvivl nu.
    for den Audi jeg laver om. (som er min Chefs)

lidt info om den som jeg kender 100% (så må i lige hjælpe med at finde ud af hvad det er for en.

Info:
    Audi
    +280hk
    quattro
    Og så står det et Rødt S i for grillen
    Og så har den turbo er jeg 80% sikker på

• #12   19. sep 2007 Thomas
    Subaruen er en 4x4 og er opel ikke så det er en anden gruppe.

En Zafira OPC med tre sæderækker og på hvide plader skal koste 485.000 kroner.

Men der er lidt lys for enden af den danske afgiftstunnel. Zafira OPC vil sandsynligvis kunne købes som gulplade varevogn. Udover at blive billigere vil det også gøre den til en af markedets hurtigste vare- eller budbiler. Prisen på gule plader bliver 248.560 kroner inklusiv moms, men plus levering.

(HAR OGSÅ LÆST ET STED DEN ER VERDENS HURTIGSTE SKAL NOK FINDE DET)

• #14   19. sep 2007 Zafira OPC: Det er nok de færreste forældre, som vil investere i en familiebil, der kan køre 231 km/t. og komme igennem en kurve med dobbelt så stor fart som en almindelig familiebil uden at havne i grøften.

Selv om Zafira OPC har læderkabine, og derfor er nem at tørre af, så kan mange forældre nok genkende oplevelsen med køresyge børn og deraf følgende opkast. Risikoen for denne oplevelse i en Zafira OPC med unger på række to og tre er der, hvis bilen køres som det den er, en racerbil.

Heldigvis er Zafira OPC en Dr. Jekyll og Mr. Hyde. Motoren er nemlig den samme turbosag som i Astra OPC. Det vil sige, at de både kan køres pænt eller råt. Så på den måde kan mor og far forvandle sig fra Dr. Jekyll til Mr. Hyde, når ungerne er sat af.

Da Zafira vejer mere end en Astra, er den 1,4 sekund længere om 0-100 km/t. - det bruger den 7,8 sekunder på. Topfarten er også 13 km/t. lavere. Men køredynamikken fejler ikke noget, og fordi man sidder højere end i en Astra, har man et bedre overblik.

Zafiras større højde burde gøre den mere følsom i sving eller på veje med stærk sidevind med hensyn til krængning. Men nej, bilen kan hægte sig på en Astra OPC og følge med uden problemer.

Der, hvor Zafira OPC vitterlig kommer til sin ret, er på motorvejen. Den accelererer og accelererer. Overhalinger er en drøm, og det måbende udtryk, som en italiensk Audi A6 3.2 chauffør havde i ansigt, da jeg lagde fra kaj og kørte fra ham i motorvejens yderspor nord for Palermo - fik mig til at forstå, hvad man skal med en Zafira OPC.

• #17   19. sep 2007 Martin J

hehe nej den kan jo slet ikke hamle op med
    Ferrari - Ford mustang Gt - Toyota supra - Nissan skyline eller sårn nogle biler nej slet ikke smiley

men det er da lidt fedt med sårn en stor bil der kan en masse smiley

men vi kom jo fra den der audi i skulle lige hjælpe med at finde ud af hvad det er for en.

for den Audi jeg snakker om. (som er min Chefs)

lidt info om den som jeg kender, så må i lige hjælpe med at finde ud af hvad det er for en.

Info:
    Audi
    +280hk
    quattro
    Og så står det et Rødt S i for grillen
    Og så har den turbo er jeg 80% sikker på

• #19   19. sep 2007 Martin så er det en S6 det tror jeg faktisk det der nu når du siger det.
    for er nemlig også næsten helt sikker på den har over +300hk

• #20   19. sep 2007 S3 eller S6 det må jeg lige finde ud af.

Det er enten en:
    S3 eller S6

ved bare en har over 280hk og at den er Vild smiley
    Men kan det ikke også godt passe der er turbo i den?

• #22   19. sep 2007 ja kunne godt være jeg bare skulle det enlig smiley

hehe.

• #23   20. sep 2007 Det er måske os lidt undfair og sætte to meget tunge biler sammen med to lette..

• #24   20. sep 2007 Citat: Zafira OPC: Det er nok de færreste forældre, som vil investere i en familiebil, der kan køre 231 km/t. og komme igennem en kurve med dobbelt så stor fart som en almindelig familiebil uden at havne i grøften. Selv om Zafira OPC har læderkabine, og derfor er nem at tørre af, så kan mange forældre nok genkende oplevelsen med køresyge børn og deraf følgende opkast.

Risikoen for denne oplevelse i en Zafira OPC med unger på række to og tre er der, hvis bilen køres som det den er, en racerbil.

HAHAHA, hvad sker der for den journalist? Kan køre DOBBELT så hurtigt gennem sving, som en almindelig bil, og kører som en racerbil?!! Han har jo tydeligvis ikke særlig meget erfaring med biler, udfra det han blabrer ud med der - det er sgu morsom læsning...

Kommentér på:
AUDI vs BMW og Opel vs Subaru

Annonce