{{ getTotalHits() | thousandNumberSeperatorFilter }} resultater Filter
{{group.groupName}}

{{ group.groupName }}

Medlemmer: {{group.memberCount}}
Forside Forum Medlemmer Annoncer {{ group.itemMoreItems }}
Handyhand

Få billig hjælp fra private

Beskriv din opgave og modtag gratis bud fra lokale med Handyhand.

Seneste udførte opgaver

• Flytte rengøring 1.500 kr.
  • Elektriker 500 kr.
  • Elektriker 750 kr.
  • Loftudtag ingen strøm 1.500 kr.
  • 3 timers gartner arbejde 1.000 kr.

Opret en opgave

Kommentarer på:  Overhale indenom bil ved fodgængerfelt
  • #1   2. nov 2007 aldrig indenom...

så vidt jeg husker

• #2   2. nov 2007 Øhhh DOH...

er det et seriøst spørgsmål....

• #3   2. nov 2007 hvis bilen holder tilbage for fodgængere burde dem bagved så ik os holde

• #4   2. nov 2007 The E! MAN ©..

i tæt trafik må du overhale inden om

• #5   2. nov 2007 Det er da nok et af de dummeste spørgsmål jeg har hørt længe - Selvfølgelig må du ikke overhale en som holder tilbage for fodgængere - Pappet ryger lige med det samme hvis panserne ser det

• #6   2. nov 2007 Held og lykke med køreundervisningen dooh...

• #7   2. nov 2007 Det er faktisk 2 lovovertrædelser
    Man må ikke overhale i fodgængerfelt
    og man må ikke overhale inden om. Det lærer man da når man tager kørekort.. du har da kørekort ikke?
    Djarnis

• #8   2. nov 2007 MMA

Ja det ved jeg da godt, men det var bare en vedhæftende bemærkning til det

• Snoopy
    Snoopy Hjælpe-administrator

Følger: 41 Følgere: 40 Biler: 7 Emner: 480 Svar: 6.637
    #10   2. nov 2007 Michelle O

kører du tit på fyn ? skal lige vide om jeg skal løbe stærkt over fodgænger felterne hehe

• #11   2. nov 2007 Jeg spørg fordi en ven idag i Aalborg stod i vingårsgade og ventede på en bus og ud for super brugsen cirka er der et fodgænge felt og en bil som var kommet henne fra Vestebro holdte tilbage for en fodgænger...

Kort tid efter holder der en mc betjent bag ham og han har bremset ned fordi ham den anden holder ved fodgænger feltet...

Men ham Mc betjenten syntes åbenbart ikke der var tid og vente så da han havde set den sidste fodgænger gå over tog han lige turen inden om bilen.

Og var lige inde og snitte en buslomme og så ellers hend til lyskrydset ved Boulevarden og så ned mod Kennedy Arkaden...

Så Min ven ærgede sig over han ikke tog nummerpladen på den MC betjent så kunne Han have ringet til politiet i aalborg og spurgt om politiet må så noget...

Uden blink eller Horn på... For det tror jeg IKKE de må...

• #12   2. nov 2007 Det her er i Aalborg hehe...
    og den er 1sporet for det andet spor er for busser som skal ud mod vesterbro så der er fuldt optrukne linier...

• #13   2. nov 2007 Hmm, det vækker rigtige dårlige minder. Jeg blev kørt ned engang af en bil der overhalede en anden bil som holdte tilbage for mig. Min kammi så det hele og sagde jeg fløj op i luften. Jeg landte på ryggen og var så heldig at have en stor task bagpå, så mit baghoved ikke ramte vejen... Men havde ondt i nakken og benet en uge efter...

• #14   2. nov 2007 Kenn.
    Ja og det her var endda en MC-Betjent.. Havde den betjent set en anden alm mc´er gøre det samme... Havde han sat blink og horn på og suset efter...

Men de er nok hævet over alle love hvis de ikke gider vente...

• Snoopy

#15   2. nov 2007 kenn R

du slap heldigt smiley

min skade journal er ca 7cm tyk ^^

• #16   2. nov 2007 Jaaae, men du er til gengæld glad nok, hvis du en dag er tæt på at blive overfaldet i byen og en betjent lige får revet den person væk. Ved godt det slet ikke er det samme, men et eller andet sted er de både gode og onde...

• #17   2. nov 2007 Snoopy L ---> Jups jeg var mega heldigt for hun kom med over 50km/t

• #18   2. nov 2007 har du kørekort. ?

• Snoopy

#19   2. nov 2007 jeg tror nu mange andre på mc havde gjort det samme, de kan sikkert se over bilerne og se der er fri, hvis bilen så holer lidt længe havde enhver anden mc da også smuttet uden om.

er klar over de bør opføre sig eksemplarisk, men de er kun mennesker som os andre og vil garanteret (som os andre) gerne ldit hurtigere hjem nu og da, eller er små irriteret over et eller andet og bare ville videre.

• #20   2. nov 2007 Politiet må alt. Blev engang overhalet af en der havde lidt travlt, kun en chauffør. Han kørte ca. 100 igennem en 60 zone, hvor der holdte en fotovogn, jeg måtte jo bremse ned, for ikke at blive blitzet. Kom så op bag ved ham igen, skulle jo have lige så travlt som ham. smiley Lå så på 110 bag ham på en 80 strækning i ca. 10 min. Kom så ind i 50 zone, kørte 70 bag ham. Så ja, de må simpelthan bare alt når der står POLITI på bilen.

• Snoopy

#21   2. nov 2007 Kenn R

uheld 1: jeg holdt for rødt og satte igang på en scooter 45 (offroad model) og en makker kører ud fra en tank og ligeud foran mig , så jeg stikker skalden gennem hans vindue.
    hans skyld og ingen problem der, manden kom på besøg på sygehuset med blomster og det hele og var meget ked af det
    skader på ryg, overrevet ledbånd i knæ, piskesmæld og skalden flået af en bilrude.

uheld nr 2: jeg kører på en 120kg MC look a like yamaha Scooter med ca 100km/t da en bil i modsat vejbane med høj fart drejer tværs over vejen, jeg når at bremse og ligge siden til og rammer bilen så hårdt min hjelm fyrer ned i taget og flækker min overkæbe 7 steder.
    min ankel brækker da en kommer imellem bilen og scooter og får endnu et piskesmæld.

uheld nr 3: jeg kører ca 60 på en jog på cykeltstien da en bil drejer ind over mens han snakker mobil og ikke ser mig. jeg smider jog'en som rammer bilen og kun den blir smadret

uheld 4: jeg kører ved odense banegård på en 30 scooter, en bil kører for langt men beslutter sig for at dreje pludselig til højre uden at blinke så den klemme mig så langt ind, da jeg passere næste bil rammer håndtaget og jeg flyver 4m ud i lyskrydset og lader på ryggen og ligger der lidt.
    skete intet udover hovedpine, lidt øm hist og her. og en smadret scooter der dog sagtens ku køre

og så er jeg faldet 4m fra et tag i en arbejdsulykke og ja så tror jeg det er det smiley

jeg har døbt mig selv virkelighedens Anders And

jeg er røv uheldig og går altid med røven bar ^^

• #22   2. nov 2007 Hov ja, jeg har også prøvet en højresvingende bil. Jeg skulle ligeud det skulle hun ikke og smask min knallert sad i hende dør så det kunne ses...

• Snoopy

#23   2. nov 2007 hehe den første gang ramte jeg med 50km/t of udstødningen var smasket 4cm ned i cylinderen ^^

nr 2 ramte jeg så med omkring 80-90 og da de fandt bilen vidste de det var den jeg havde ramt, hele køben fra knallerten lå derinde hehe

nr2var en stjålet bil, de fandt ejeren og betjenten "kom til" at nævne de vidste knægten i til ejeren af bilen havde kørt den, de ku bare intet bevise da faderen sagde den var blevet stjålet.

men heldigt de fandt bilen ellers stod jeg uden nogen form for erstatning !!!

• #24   2. nov 2007 Men Snoopy - man må mig bekendt maks køre 45 på en scooter smiley

Kommentér på:
Overhale indenom bil ved fodgængerfelt

Annonce