{{ getTotalHits() | thousandNumberSeperatorFilter }} resultater Filter
{{group.groupName}}

{{ group.groupName }}

Medlemmer: {{group.memberCount}}
Forside Forum Medlemmer Annoncer {{ group.itemMoreItems }}
Handyhand

Få billig hjælp fra private

Beskriv din opgave og modtag gratis bud fra lokale med Handyhand.

Seneste udførte opgaver

• Nedtagning af 9x lamper 1.000 kr.
  • Fjerning af kalk i bruser 800 kr.
  • Opsætning af køkkenlåge som er faldet ned 1.000 kr.
  • Reparation af vaskemaskine 900 kr.
  • Eftersyn af knallert/scooter (Gilera Stalker 2006) 680 kr.
  • Skifte toilet 1.200 kr.

Opret en opgave

Kommentarer på:  hvor sandt er det
  • #1   26. jan 2008 har hørt godt om det men har ikke selv prøvet det...

• #2   26. jan 2008 hvis deres produkt virkede, så ville ALLE!!! firmaer i hele verden bruge produktet feks Bmw, mercedes og alle andre bil firmaer, kunne garntere dig at din bil efter 200.000 km er i ligeså god stand som da de forlod fabrikken.

Såå helt sikkert ik noget jeg vil bruge penge på smiley

• #3   26. jan 2008 Jeg må sq også lige sige STOP mand!! den er sq da noget tynd den der..

• #4   26. jan 2008 fake eller ej har prøvet deres produkt flere gange og køber det helt sikkert igen.....

• #5   26. jan 2008 Ok Dennis G : Fortæl da lidt om det, motorgang osv bare sån kort.

• #7   26. jan 2008 Simon kan jeg da lige her kort har haft en mazda der mangled en del efekt og tikked som syg den fik en kur af dette produkt ska lige siges det var en 1,8 16 v vi snakker om men efter at havet kørt kur på den tikked den ikke mere motorgangen gik så fint som var det ny motor igen.. den træk igen som en 1,8 16 med 117 hk nu skulle men kunne mærke meget efter den kur.. og derfor kan jeg kun give deres produkt et stort + dog genskabe tolerance data ikke helt det kan kun en ny motor men kan sigen den mazda har den dag i dag snart rundet 340.000 km og siger ikke en lyd fra motor heller ingen tikke lyde som der har varet meget af da bilen haved g¨ået 250.000 km ...

• #8   26. jan 2008 RVS Technology® Treatment-teknikken muliggør en gendannelse til oprindelige tolerencer, og slidbeskyttelse af samtlige sliddele i en fungerende 4-taktsmotor, forudsat, at maskindelene bare er slidte - ikke knuste.

HAHAHAHAHAHAHA Tro på det. Hvordan ændre man på slidet, så det er mindre? Ja enten skifter man stumperne eller også tilføjere man noget matriale. Hvis det var flydene metal på tube som satte sig de rigtige steder ville jeg måske begynde at tro på det... Men det er bare en salgs vare...

• #9   26. jan 2008 Dennis G : ok jamen har ikke prøvet produktet, det lød bare lidt tyndt. Men kan da kun glæde mig over for andre at det virker..

Og forresten Skåååål, damn den er kold.

• #11   26. jan 2008 Godt gammel trick! brug en danskvand og hæld i..

Kommentér på:
hvor sandt er det

Annonce