{{ getTotalHits() | thousandNumberSeperatorFilter }} resultater Filter
{{group.groupName}}

{{ group.groupName }}

Medlemmer: {{group.memberCount}}
Forside Forum Medlemmer Annoncer {{ group.itemMoreItems }}
1.150 visninger | Oprettet:

Problem med værksted! {{forumTopicSubject}}

Hey,

For et halv år siden havde jeg nogle problemer med emins auto i kbh. Jeg havde fået en skade der jeg kørte op i en. De får så bilen dagen efter og har holdt på den i 2-3 MÅNEDER!! De snyder så meget. Nå, men efter de måneder skulle jeg prøve den så virkede gearkassen ikke. Så der går ydeligere en måned, til sidst vidste de ikke hvad fejlen var og sendte den videre. Jeg blev sur og havde overvejet en jern kølle i hovedet på ham. Problemet er så, efter han havde lavede det var der et par fejl. Jeg havde sendt den til FDM. Hovedlygterne, ledningsnet og nul antirust på de sider der var skadet. Vi aftaler en dato, jeg kommer 20 min forsent pga. trafik og han siger han tager ikkk imod bilen Vi gøre det så et par gange og siger stadigvæk næste gang. Måtte heller ik få lånebil, han gav den videre hele tiden.
Bilen skulle sælges i weekenden og det var en fredag. Han var selv igang med at sidde og drikke kaffe. Så diskuterede vi i 10 min. bandede og alt mulig andet og til sidst gik jeg for han forstod åbenbart ikke en skid. Men han sagde at vi skulle betale for batteriet 500 kr, som han selv havde lagt? Forsikiringen betalte jo det hele, jeg sagde ja tro på du får dine penge tilbage. Nu har jeg fået en check på 1200kr på batteriet. Jeg betaler IKKKE de penge. Hvem skal jeg klage til, for jeg gider ikke betale de penge. Han har haft bilen i over 4 måneder uden at have lavet det ordenligt.
først var det 500 kr. nu 1200. kr Der kan man se
Historien er lidt langt og sikkert masser af stavefejl - gider ikke at rette det. Hvad kan jeg gøre?

OG tage ALDRIG derind! Hvis nogen får en skade eller noget


Spar penge på din forsikring

Kommentarer på:  Problem med værksted!
Kommentér på:
Problem med værksted!

Annonce