860 visninger
|
Oprettet:
Køb af Hyundai Accent? {{forumTopicSubject}}
Hej, en af mine gode venner vil til at købe en Hyundai Accent 1.5 GS fra 1995 - og jeg har lovet at hjælpe med at kigge på den.
Jeg kender desværre ikke det vilde til hyundai's biler - så jeg tænkte nogen af jer måske kan give et par fif til generelle svagheder? Evt. noget vi bør prøve/undersøge ved en testkørsel?
dec 2003
Følger: 1 Biler: 1 Emner: 1 Svar: 6
Så som jeg ser det kan jeg lige så godt hjælpe ham med at finde en ordentlig accent hvis det nu endelig skal være
dec 2003
Følger: 88 Følgere: 83 Biler: 2 Emner: 1.337 Svar: 6.804
1: Den taber MEGET i værdi
2: Muligheden for at skaffe sig af med den igen, er ikke
særlig stor
3: Går der noget galt med den, kan du knap nok selv pille
ved den, bl.a p.g.a. tilgængeligheden er dårlig.
4: For de samme penge, kan han få en der er mere
stabil, sikker og bedre at køre i.
5: Det er ikke andet end discount.. kvantitet istedet for
kvaltitet.
6: Det der kaldes køreglæde, er svær at finde i den,
medmindre han kun tænker på hvor langt den kan gå
på 1 liter brændstof.
Kort sagt: Find en anden istedet til de penge.
okt 2003
Følger: 13 Følgere: 12 Emner: 164 Svar: 1.258
dec 2003
http://www.bilbasen.dk/biler/forhandlere/showcar.asp?id=299700382&page=2
Den kan han altid selv rode med, og der skal meget til at slå sådan en ihjel.
VH
dec 2003
Ham min kammi kører da også accent i forvejen, og har ikke oplevet synderlige problemer med det (det er jo så også derfor han kigger den vej igen). Da ihvertfald ikke problemer man ikke vil kunne opleve på enhver anden 10 år gammel vogn.
dec 2003
Kvantitet.. Her tænker jeg på alt det du får for pengene, som er lavet af ringere kvalitet, deraf sagt, at man får måske en masse udstyr, hvori der ikke er kvalitet (af nogen art).
Golf 3´eren har en bedre, og mere stabil motor, end en Accent, og dét er trods alt bilens "hjerte".
dec 2003
Jeg selv har givet 55.000.- for min, og jeg beholder den, indtil den med tiden er rustet væk, om det så i mellemtiden kun er motoren der skal skiftes (hvilket kan fåes i Tyskland til favorabel pris) så overlever jeg også det.
dec 2003
Iøvrigt har Golf´en kun mangel på airbag.. ABS står på listen ;o)
jan 2005
Følger: 4 Følgere: 3 Emner: 1 Svar: 9
Men når folk er ligeglade med topfart osv. som Jappe skriver, er det sgu en fin bil! Den ene af dem har kørt 270t/km og har aldrig fejlet noget ved jeg.
Du får en bil, der mange gange er 4-6 år nyere til samme pris som en g3'er, -nu da det er den der er inde i billedet til sammenligning. Det har jo også lidt at sku ha sagt med vores klima mv.
Så hvis din makker vil have sådan en igen, så syns jeg bare du skal gøre det du kan for at i finder den rigtige til ham.
Mvh. Rune
jun 2004
Følger: 42 Følgere: 54 Biler: 6 Emner: 128 Svar: 8.299
Du kunne jo være kvik at læse om de fejl, brugere af Accent har skrevet om bilen på hjemesiden
www.mandagsbil.dk
Her er der faktisk folk der ejer Accenter som har skrevet om den, de må af alle vide havd de snakker om..
Bare et godt råd...
Anders
dec 2003
Rune og Jappe - jeg er helt enig, jeg har som sagt tilkendegivet over for ham at jeg ville vælge en anden model (sådan har vi vist alle vores preferencer) men når nu det er en accent han vil have prøver jeg bare at hjælpe så godt jeg nu kan
okt 2003
Følger: 13 Følgere: 12 Emner: 164 Svar: 1.258
dec 2003
Søgningen er blevet udvidet lidt nu, til også at omfatte en Fiat Brava fra midt 90'erne .... hvad siger i til den ?
Køb af Hyundai Accent?