{{ getTotalHits() | thousandNumberSeperatorFilter }} resultater Filter
{{group.groupName}}

{{ group.groupName }}

Medlemmer: {{group.memberCount}}
Forside Forum Medlemmer Annoncer {{ group.itemMoreItems }}
Handyhand

Få billig hjælp fra private

Beskriv din opgave og modtag gratis bud fra lokale med Handyhand.

Seneste udførte opgaver

• Flytte rengøring 1.500 kr.
  • Elektriker 500 kr.
  • Elektriker 750 kr.
  • Loftudtag ingen strøm 1.500 kr.
  • 3 timers gartner arbejde 1.000 kr.

Opret en opgave

Kommentarer på:  Bmw - mange km?
  • #1   25. aug 2008 hmm ja det er da nogle km, men på 7 år så er der nok kørt flest motorvejskilometer og de er jo knap så hårde ved motoren.

Men jeg ville da kigge den efter i sømmene inden man skulle købe den

• #2   25. aug 2008 steffen C:

Jeg syntes du skal finde en anden bil.. 400.000km så er der altsås nart nogen ting som skal skiftes i den selv om det så er motorvejs kørsel. når vi er oppe i de tal er det meget..

• #3   25. aug 2008 Uanset om det er bmw eller ej så er 400.000km meget !

• #4   25. aug 2008 Tjaa men set sådan på det så er langt de fleste slid dele skiftet smiley

• #6   25. aug 2008 seriøst de køre bare som nye hvis de er vedligeholdte... det vil jeg godt skrive under på..

• #7   25. aug 2008 Det skal ikke koste ret meget i hvert fald.. mange siger, at VW, Mercedes og BMW dieselmotorer holder uendeligt, men som de andre også siger, så er det jo ikke kun motoren man skal tænke på, men hele bilen og alle delene der også bliver slidt

• #8   25. aug 2008 steffen - nemlig stortset alt er skiftet, og meget er renoveret når de når 400, så du kan sku nemt køre 200-300 mere uden problemer... du kan jo høre om den lyder sund og køre perfekt så er det ikke noget at lade sig skræmme af, .. hellere en med 400+´og fuld servicebog, end en forkneppet balje med 200.000 og ingen garanti for noget.. folk der overholder service, mv. går op i deres biler, er pæne, køre godt, og vedligeholdte..

Kommentér på:
Bmw - mange km?

Annonce