{{ getTotalHits() | thousandNumberSeperatorFilter }} resultater Filter
{{group.groupName}}

{{ group.groupName }}

Medlemmer: {{group.memberCount}}
Forside Forum Medlemmer Annoncer {{ group.itemMoreItems }}
944 visninger | Oprettet:

dyr forsikring ;O) {{forumTopicSubject}}

hej med jer!.. jeg giver 10000kr årligt for golfen og har en selvrisiko på 7300kr...
har kørt skadefrit i 7år og bliver elite billist om 3 mdr som de kalder det.. jeg ringede til Gf forsikring,de ville ik forsikre bilen selv om jeg flyttede indbo/fritidsulykke og bilforsikring over til dem ;O( topdanmark gav mig et beløb der hed 29000kr for bilen med alt flyttet over,og tryg kunne heller ik forsikre den..
så nubliver jeg sgu bare der hvor jeg er,de er blevet meget strenge med de special biler som der er så hurtige,så tænk jer om hvis i køber,hvertfald bedst og tjekke forsikring først... skulle lige ud med det!..

Handyhand

Få billig hjælp fra private

Beskriv din opgave og modtag gratis bud fra lokale med Handyhand.

Seneste udførte opgaver

• Skifte toilet 1.200 kr.
  • Jord græs oprydning 2.500 kr.
  • skifte vandhane i bryggers 500 kr.
  • Sort and organize it equipment and cables 1.000 kr.
  • Udbedring af tilkalder stophane og montering af vaskemaskine 750 kr.

Opret en opgave

Kommentarer på:  dyr forsikring ;O)
  • #1   20. apr 2005 15K for en VTi som nybillist.. satme billigt... så til der..

Jeg sku give 30K for en VTi som nybillist hos TopDanmark, som dog ikke ligefrem er de billigste, men anyway..

• #2   20. apr 2005 27k, hva sker der lige der Jesper??

• #3   20. apr 2005 Det er desværre ikke det værste....

Jeg har været kunde ved flere forsikringer, og jeg føler vitterlig at de har taget røven på mig hver gang.

Min første bil købte jeg som 28 årig, jeg havde haft kortet siden jeg var 19, og aldrig været involveret i skader . Bilen var en gammel Volvo 240GL fra 1985, og jeg ga 28500,- for den....
    Heldigvis var vores bankrådgiver så ærlig at han ikke , som han sagde "ville tøre røven på os med en kasko", så vi købte en ansvar til volvoen hos Tryg, og "slap" på den måde med små 20.000 i præmie første år.

Året efter viste det sig at Volvoen var pilrådden i undervognen, og at en reperation ville koste 28000 og holde max 3 år. - Det krævede ikke den store ledvogtereksamen at regne ud, at her skulle der en ny bil til... Valget faldt på vores nuværende Saxo 1,4iSx, bl.a. fordi den jo ikke er nær så eksotisk hos forsikringen som vts'en....

1½ inde i ejerskabet påkørte min bedre halvdel en volvo - ironisk nok - og ødelagde baglygten... Vi havde nu sammenlagt betalt små 40000 til forsikringen for ansvaret på volvoen og kasko for saxo'en, men forsikringen var hurtige til at oplyse os at vi selv kunne vælge at betale de 4300+moms reperationen kostede ( ejeren af volvoen var blevet oplyst at det kostede 2500 alt inclusiv ) eller vi ville ryge nogle trin tilbage på stigen, og betale 36000 ekstra over de næste tre år.... - Et hurtigt opkald til Tryg bekræftede desværre at der ikke var tale om en fejl.....
    Vi skulle nok være stukket af, men det ligger nu ikke til nogen af os... - ærlighed betaler sig jo, ikke? smiley
    Umiddelbart herefter skiftede vi til Sønderjysk forsikring, da der her ingen smalle steder var - ihvertfald ikke til hvervesamtalen........

Sidste sommer købte vi så hus, og valgte at skifte alt over til udbyderen af ejerskifteforsikringen, bilforsikringen skulle dermed ophøre d. 1/1.05. Dette viste sig at blive kritisk for næste skade...

I efteråret 04 kører jeg på arbejde i bilen og passere undervejs en kollonne traktorer som er ved at slå rabatten... undervejs forbi, bliver jeg overdænget med sten og får klyngebombet motorhjelmen, så lakken slås istykker, min forrude bliver slemt ridset, men heldigvis ikke revnet, men min siderude bliver blæst ind i hovedet på mig i 1000 stykker.......
    Den bagvedkørende får knust forruden...

Sammen kører vi tilbage, stopper kollonnen og vi får deres forsikringsoplysninger...

Afsted på arbejde, køber herude en siderude hos en lokal ophugger til 400,- og ringer til forsikringen...

Ved Sønderjysk Forsikring vil man dog ikke hjælpe da de siger man ikke kan rejse "regreskrav", men vognmanden havde jo påtaget sig skylden, så der er vel ikke andet end papirarbejde for jer vel? - Jo, vi kan ikke rejse kravet! - var svaret....

Her havde jeg betalt 12000 sidste år i kaskoforsikring, og så ville de ikke engang lave papirarbejdet på en åbenlys sag.....

Heldigvis er jeg nu nede på små 6000 årligt hos Top Danmark, og har nu kun tilbage at vente på taksatorens besøg i morgen og forsikringens afgørelse i en ny sag...

Det hus jeg købte i August?? - Gasfyret døde for lidt tid siden og det kunne jeg godt tænke mig at de tager på deres kappe.... smiley

Kommentér på:
dyr forsikring ;O)

Annonce