{{ getTotalHits() | thousandNumberSeperatorFilter }} resultater Filter
{{group.groupName}}

{{ group.groupName }}

Medlemmer: {{group.memberCount}}
Forside Forum Medlemmer Annoncer {{ group.itemMoreItems }}
1.023 visninger | Oprettet:

Forsikring;o( {{forumTopicSubject}}

Heii...
Jeg er ved at finde frem til at min første bil skal være en BMW 320i, men er den ikke rimelig dyr at forsikre? Hvad ligger prisen på ca. (Jeg er kun 18, og min første bil)? Hvor er det billigst? Er der forskel på en 320i og en 320i ETA? Forsikringsmæssigt?

Håber jeg kan få nogle gode svar....

Henrik

Handyhand

Få billig hjælp fra private

Beskriv din opgave og modtag gratis bud fra lokale med Handyhand.

Seneste udførte opgaver

• Nedtagning af 9x lamper 1.000 kr.
  • Fjerning af kalk i bruser 800 kr.
  • Opsætning af køkkenlåge som er faldet ned 1.000 kr.
  • Reparation af vaskemaskine 900 kr.
  • Eftersyn af knallert/scooter (Gilera Stalker 2006) 680 kr.
  • Skifte toilet 1.200 kr.

Opret en opgave

Kommentarer på:  Forsikring;o(
  • #1   4. mar 2004 hmm ved at jeg giver ca 6500 for ansvar på min 324... med 1 skadefrit år

• #2   4. mar 2004 Hej Prøv at gå ind på www.forsikringsluppen.dk så kan du prøve dig frem med om du vil have kun ansvar eller om du vil have kasko! det giver et godt billede af hvad du skal give! håber det kunne bruges

Glad Hilsen Jes

• #3   4. mar 2004 Du skal sikkert som 18 årig op og give over 10.000 for en ren ansvar. Jeg ved 320, 323 og 325 er pisse dyre.. derimod en 318'er er ca. 5000 billigere i ansvar..

Jeg skal som 20 årig, med 2 skadesfri år give knap 12.000 i ren ansvar for en 325'er.. samme pris for en 320'er.. det er ved tryg som var klart billigst.. skal der kasko på ryger den op i nærheden af 30k..

• #4   4. mar 2004 Heii - igen....
    Jeg synes der meget uenighed om hvad man skal give de forskellige steder, og jeg er meget forvirret oven i mit lille hoved!
    Jeg synes bare ikke det kan passe med de 12000, som du siger, Henrik da jeg har hørt om flere f.eks. Kenneth S, som kun giver 6500...
    Kenneth S hvor er du forresten forsikret.....???

Henrik

• #5   4. mar 2004 Scholes det kommer jo an på så meget. Kenneths er ikke en højrisikobil da det er en 4 cylindret diesel.. så snart den ryger op i 6 cylindre koster det. Jeg har lige stået og valgt mellem en 325'er samt den pug jeg har nu.. har haft lange samtaler med min forsikringsrådgiver..

Ellers kan det jo være de andre har den forsikret i forældrenes navn ?

men ring selv.. det giver det bedste svar..

Obs. mine priser er der fratrukket 10% samlerabat.. da jeg og min familie har samtlige forsikringer ved tryg..

• #6   4. mar 2004 Du kan via ALKA komme med i " Respekt for Fart" - Et kørekursus (1 dag - 1 gang), hvor du så lærer en masse spændende ting, for derefter at få en bilforsikring der er op til 75% billigere... jeg skal give 20K(i ansvar!) for min Alfasud(special-model, osv...) om året, men jeg giver 6600 om året(i ansvar)... Så der er penge at spare...
    www.respekt.dk

• #7   4. mar 2004 Giver omkring 8k for min 325i i thisted amt forsikringsselskab og er 18 år! Men også kun ansvar, kasko = 25k! Og de 8k er vel at mærke i eget navn! De tager nemlig efter vægten.

• #8   4. mar 2004 Jeg synes bare det hele er meget forvirrende, men jeg vil jo helst have en bil me lidt spark i fra starten, og så lyder den jo bre herlig, og kan fås til en nogenlunde pris...
    "Respekt for fart" lyder da som en kanon ide men jag får først kortet den 29 (hvis jeg ikke dumper selvfølgelig), så det er vidst ikke helt noget for mig endnu, da man skal have haft kortet i ca.1 år!
    har da hørt om nogle der har en forsikret til en små 9000kr.
    Det er en e30 vi snakker om!

Henrik

• #9   4. mar 2004 Hvilket selskab Nikolaj?

• #10   4. mar 2004 det der med 1 år kan de godt stikke skråt op. jeg har ikke haft mit pap i et år endnu. Og jeg var afsted i oktober (eller november...kan ikke huske :p). Men jeg kan kun anbefale det kørekursus...

• #11   4. mar 2004 en fra min klasse, har lige bestået køreprøven og han er tilmeldt det næste kursus...så det burde ikke være noget problem smiley

• #12   5. mar 2004 jep - med andre ord, så er jeg elitebillist som 20 årig smiley (skræmmende tanke)

• #13   5. mar 2004 Prøv med Gartnernes forsikring! de er ikke så dyre som mange andre! jeg havde en granada 2,8 V6 forsikret ved dem jeg gav 9000 for ansvar.. som første bil! kan ik lige huske nummeret men prøv oplysningen!

• #14   5. mar 2004 jeg gir 22000 om året i kasko for min =(((((((

• #15   5. mar 2004 Morten M: Hvor gammel er du da, siden du skal give 22.000 om året for en bil til 100.000???

Jeg synes, det lyder som alt for meget.

Det her med forsikring er meget tit oppe at vende både på bilgalleri og i nyhedsgrupperne. Jeg kan tilslutte mig dem, der siger, at det kan betale sig at ringe lidt rundt eller researche på nettet.
    Jeg er helt ny bilist (godt nok 25), men fik ved rundringning tilbud for kasko+ansvar for min 206 s16 (forsikret op til. 200.000) fra 10.000 til 33.000! Hvis man er over 25 kan man altid få et fast tilbud på kasko samt ansvar på fx http://www.rasmussenassurance.dk til højest 11.000 (max 150 hk) eller mange af de andre små selskaber, som ikke er så meget oppe i medierne.

Der findes mange små forsikringsselskaber rundtomkring, som ikke er så synlige, men giver gode priser. Generelt kan jeg ikke anbefale de store, hvis man er nybegynder.

Prøv evt. også at gå ind på Fair.dk og beregn; der er gode rabatter, hvis man samnler forsikringerne.

Vh

Morten

• #16   8. mar 2004 jamen det kan jeg pga. en skade min kæreste lavede, så røg den lige helt op næsten :(( så det er bare sur røv, men bilen er os til salg nu, har ikke råd mere...

Kommentér på:
Forsikring;o(

Annonce