Indbrud i bilen {{forumTopicSubject}}
Først! Hvis det ikke var fordi jeg ved en fejltagelse ikke have låst/sat alarmen til havde det her aldrig sket!
Og jeg forsikre jer at i hverken ville være i stand til at gå eller skrive jeres eget navn bagefter når jeg fik fat i jer! ( ikke hvis, for det ville jeg! ). Men selvfølgelig kræver det at i først kom ud af respiratoren!
Men alt i alt, vågner jeg ved min far komme ind og fortæller mig at en af mine mellemtoner ligger ude ved bilen. Jeg tænker straks "hvad snakker du om?" Men går jo med ham ud og kigger, der ligger den så, jeg åbner døren og kan se at min hattehylde er væk og de har taget bundbeklædningen af for at se om der er mere.
Jeg kigger rundt og ser de også har nakket min fjernbetjening til anlægget, men ikke anlægget.
Jeg skynder mig ud og tjekker bilen rundt, ingen skader (hvad jeg kunne se). Nå, så går jeg ind og går i bad og skal på arbejde.
Opdager så min hattehylde ligger under bilen? Jeg tager den ud og kan så se at der sidder noget at rammen i begge huller....så højttalerene er ubrugelige....nå, går ind med den og bakker ud....hvad fanden der lå den anden under bilen? Nå, ud igen og kan så se den rigtigt nok er smadret i kanten....leder lidt efter diskanterne (ved der ikke burde være nogle bag) men finder dem ikke....så alt i alt fik de en fjernbetjening og to diskanter, flot! "klapsalve".
Delefiltrene ligger stadig hvor de lå, og var uberørte.
Så jeg har heldigvis to mellemtoner magen ti ldem i hattehylden liggende...så det var ikke så slemt.
Men ikke desto mindre vil der ske ting og sager når jeg får fat i jer, bare for besværet!
Nå, men godmorgen!
jul 2003
Følger: 23 Følgere: 29 Biler: 20 Emner: 34 Svar: 346
okt 2004
Følger: 11 Følgere: 9 Biler: 5 Emner: 5 Svar: 557
Tvivler nu på det er langt de færeste der går hen til en biltyv der lige har smadret ruden i en bil med et bat, men okey...
Det er da sur røv, ingen tvivl om det, har selv haft indbrud i bil og lejlighed med 14 dages mellemrum, så er det jo godt man har forsikring...
jan 2003
Følger: 159 Følgere: 158 Biler: 5 Emner: 253 Svar: 2.859
Indbrud i bilen