{{ getTotalHits() | thousandNumberSeperatorFilter }} resultater Filter
{{group.groupName}}

{{ group.groupName }}

Medlemmer: {{group.memberCount}}
Forside Forum Medlemmer Annoncer {{ group.itemMoreItems }}
Handyhand

Få billig hjælp fra private

Beskriv din opgave og modtag gratis bud fra lokale med Handyhand.

Seneste udførte opgaver

• Nyt amatur 900 kr.
  • Hjælp til opsætning af en svævehylde og 3 små svævehylder, samt et klapbord i køkken 1.250 kr.
  • Reparation ag opvaskemaskine 1.500 kr.
  • Ophæng af køkkenskab fra Ikea, spejl og håndtag til skuffer 1.500 kr.
  • Opsætning af 3 lamper + rep. af tændknap på lampe 900 kr.

Opret en opgave

Kommentarer på:  Justering af forlygter - 323F BA
  • #1   18. mar 2009 der sidder en juster skrue ude bag ved forlygten. men du skal bruge et justerings apperat.

men at du skifter fælge bør ikke ændre på lygternes fald?

• #2   18. mar 2009 Jeg kan godt se en skrue som kunne tyde på at den justerer højden på lyset. Men den er meget stram og det føles ikke som om den kan skrues på. Der er ikke nogen der ligger inde med et billede af skruen vel smiley

@ Stefan - Nej det ville jeg heller ikke tro, men efter utallige "klageblink" fra mine medbilister så vil jeg mene at de står for højt smiley

• #3   18. mar 2009 har desværde ikke noget billede, på ford plejer det at være en halv stor umbraco nøgle man skal bruge.

ja hvis der er flere der "brokker" sig, har de jo nok ret:(

• #4   18. mar 2009 bare rart at der er nogle der også gør noget ved det! - Der kører ALT for mange, efter min mening, EGOISTER rundt med lygterne op i luften.

Bare fordi at DE skal kunne se og så skidevære med andre.

Lissom folk med konstant langt lys på Motorvejen. - Det skulle give betinget frakendelse.

• #5   18. mar 2009 Jeg tvivler sku på at der skal bruges umbraco nøgle til justere dem på en Mazda..

• #6   18. mar 2009 @ Sh5rky * - Jeg får også dårlig samvittighed når de blinker smiley

• #7   18. mar 2009 Det er irriterende i hvertfald, når man er kørende i lastbil og de modkørende på Motorvejen kører med det lange lys konstant. Vi sidder tilstrækkeligt højt til at blive blændet selvom der er et midterautoværn som måske skygger for personbilernes udsyn til modkørende.

Godt at du har samvittiheden i orden. smiley

• #8   18. mar 2009 Sh4rky *
    du har da vidst noget blinde igen med smiley hehe

Kommentér på:
Justering af forlygter - 323F BA

Annonce