{{ getTotalHits() | thousandNumberSeperatorFilter }} resultater Filter
{{group.groupName}}

{{ group.groupName }}

Medlemmer: {{group.memberCount}}
Forside Forum Medlemmer Annoncer {{ group.itemMoreItems }}
1.448 visninger | Oprettet:

Aldrig mere falck {{forumTopicSubject}}

Skulle til fest igår i en spejder hytte ... Ganske hyggeligt sted bortset fra deres P plads

En græsplæne der var lidt ujævn men ellers fast.. Troede vi da

Kommer i en handicap bil/van med lift bagpå og en el kørestol og mærker ret hurtig at joren er så blød at blien spinner hjul .. kæmper med den i et par min og indser så at det her kan vi godt opgive.. Ringer til falck og de vil være fremme indenfor 1½ time

Jeg når at rykke for dem 4-5 gange inden de endelig dukker op.. Efter knapt 5 TIMER

Fame godt at kørestolen var tom og at papfar ikke var med for så havde han sku ikke fået meget ud af festen

Så skal i have vejhjælp til bilen og ikke vil vente i 4-5 timer ja så find andre muligheder som falck


Handyhand

Få billig hjælp fra private

Beskriv din opgave og modtag gratis bud fra lokale med Handyhand.

Seneste udførte opgaver

  • Skifte toilet 1.200 kr.
  • Jord græs oprydning 2.500 kr.
  • skifte vandhane i bryggers 500 kr.
  • Sort and organize it equipment and cables 1.000 kr.
  • Udbedring af tilkalder stophane og montering af vaskemaskine 750 kr.

Opret en opgave

Kommentarer på:  Aldrig mere falck
  • #1   22. mar 2009 træls oplevelse du har haft med falck.. men vil nu sige at de gange jeg har haft brug for dem har de været utrolig hurtige fremme.... Men kan godt forstå du er sur, fordi 4-5timer det er sku alt for længe...

  • #2   22. mar 2009 Har også kun haft positive oplevelser med dem. Og yderst effektive når man holder halvvejs nede i en grøft med 12 tons græs på forvognen. :0) Men træls oplevelse du har haft der. Men tror at der må være en logisk forklaring..

  • #3   22. mar 2009 Jeg har også fundet et andet selskab. Havde et abbonoment hvor de lovede at være der inden for en halv time. Holdte lige uden for Århus med en punktering, og de skulle køre bilen på værksted. Der gik også 1½ time inden de kom, på trods af at man betaler mere til deres abnonement, netop for at undgå ventetider. Det er ret flabet synes jeg!

  • #4   22. mar 2009 Det er jo heller ikke ligefrem "Vejhjælp" du / I skulle have der.... Nærmere jordkørsel med en dumper eller noget..... Ej, undskyld - spørg til side...

    Kan da godt forstå du er irriteret og skuffet over at skulle vente i så lang tid. Sådan noget sker jo desværre, sådan er livet...
    Men du skulle måske lige sætte sig ned med en kold eller noget andet godt, tænke over tingene og sige... Øv, det var en lidt træls aften.

    Du var jo trods alt selv skyld i det - altså forstået på den måde at du bevist køre bilen ud på en græsplane... fast, let mudret, normal tør osv osv... Det er jo underordnet. For det er i sidste ende, din evne og erfarring som bilist og som menneske her på jorden, som gjorde at du sætte bilen fast...

    Det skal ikke ses og forståes som en "hån" over dig og dine evner...
    Er bare meget uforstående over for din reaktion og den måde du skaber en negativ stemning omkring din episode... Det sker desværre for mange, har da selv prøvet at måtte vente en halv time udover det de havde sagt... Men sådan er det jo.

    Kunne jo måske være, at de virkelig havde fået en større og mere prioteret opgave, f.eks. kørsel 1, i form af udrykning ved færdselsuheld eller ambulance kørsel... Og at mandskabet har måtte "afgå" til dette... Det er en mulighed, men jeg tror det alligevel ikke.

    Noget som oxo har noget at sige, er dit abonnement.... Har du f.eks. Falck Bil Plus hva den nu hedder..... (Som jeg iøvrigt har), så er du garanteret hjælp og asistance indenfor 45 min. !!!!

    Tænk lidt over tingene... Lad vær med at svine dem til og sig at folk skal finde andre muligheder, bare fordi DU har haft en dårlig oplevelse. Hvis det skulle være sådan, så ville folk jo skifte selvskab inden for flere forskellige områder / emner - HVER DAG !!!

    Hvis du syntes jeg er en nar, fair nok...... Men jeg har selv prøvet at hjælp folk, hjælp mig selv eller skulle have hjælp af folk eller for den sags skyld Falck osv osv.... Men af og til, så syntes jeg folk glemmer hvor negative og smådumme de kan være, når de er en lille smule selvforskyldt...

    Beklager de måske lidt / meget nedladende ord... Det er ikke ondt ment. Men jeg syntes altså at det er lidt / meget selvforskyldt... Umiddelbart !!!!!!! Uden at have set stedet !!!

    Fortsat god weekend, håber du kom dig over den dårlige oplevelse og at du og din familie, venner og andre havde en god aften og kom godt hjem....

    Og så lige..... SKÅL smiley


  • #5   22. mar 2009 Jeg har haft brug for Falck i alt 4 gange det sidste år, og de har altid været der inden for 45min og til meget stor tilfredshed.

    Men jeres historier er naturligvis trist læsning, og fejl sker desværre.


  • #6   22. mar 2009 Jeg har aldrig haft problemer med Falck..

    Altid super service og hurtig responstid...

    Rune


  • #7   22. mar 2009 Fejl sker - også hos DAH og ToTempo.

    Jeg har selv Falckabb. via mine bilforsikringer, og normalt er de flinke til at komme hurtigt.

    Forleden skulle Escorten transporteres hjemmefra og til et værksted. Det kunne tage op til 4 timer, før de ville komme og hente den, da den jo stod på hjemmeadressen. Men de kom efter 1½ time.

    Jeg er godt tilfreds med Falck, og det er sjældent, at jeg har ventet over en time.


  • #8   22. mar 2009 Kim H ... Nu holdte der 15-20 andre biler der og INGEN havde haft problemer

    semi automatgear gør også det hele meget rre .. det mindste sådan en bil fedter så er du fucked x3 ..

    Plænen vi holdte på bliver normalt brugt som P plads nå der er noget i hytten så det var jo ikke bare en græsmark


  • #9   22. mar 2009 Kim H , hvis det er den eneste P-plads de må holde på,
    så er han jo ligesom nødt til at holde der.
    Og holder med alle som siger falck ikke duer. Det gør de ikke.
    Jeg kan finde mange andre løsninger, hvis det skulle være,
    vil aldrig i mit liv betale penge for falckabbonnement - man kan ik regne med dem.


  • #10   22. mar 2009 Det samme kan du opleve med DANSK AUTOHJÆLP sååh det har intet med Falck og gøre.....

    Hvis Falck har travlt kan de på ingen måde priotere dig frem for kunder som har ringet før dig og det sku lige meget om du sidder i kørestol eller hvad du gør der ikke noget der hedder "Jeg betaler mest skat så jeg skal have først"...

    Så ta en kiks og tør øjnene det er som sagt noget som ka ske for alle autohjælp firmaer...

    www.kinagrill.com



  • #11   22. mar 2009 * www.kinagrill.dk

  • #12   22. mar 2009 Smart ass .. Nu lovede de 1½ time til at starte med så er det fame ikke OK at der går 4½ time .. Desuden betales der for at de skal være fremme inden 59 min da det er en indvalidevogn

    Har selv DAH på min og længste jeg har ventet på hjælp fra dem er 1 time og 15 min og da var det enda vinter og sne


  • #13   22. mar 2009 Erik A.
    Der kan være travlt og de kan måske ikke have fået dit nummer eller glemt og ringe og fortælle at der gik lidt længere tid...

    de 59min er når der ikke er rygende travlt.... Så hvis der er travlt kan du IKKE forvente de 59min...

    Det er MENNESKELIGT OG FEJLE....


  • #14   22. mar 2009 Smart Ass , ja det er menneskeligt at fejle.. MEN, de skal jo ikke sige at de er der indenfor fx. 1 time, og så ikke være det, så må de jo HUSKE at få nummeret, så de kan ringe og informere om at det tar lidt længere tid - og hvis de VED de har travlt, (hvilket de jo altid ved, i det øjeblik personen ringer) så må de jo sige det rigtige antal minutter det tager før de når frem, fra start af.. Og det gælder alle, uanset om det er falck, totempo osv. osv.
    Desuden betaler man måske ekstra penge for deres, det der abbonnement, hvor de LOVER at komme inden 1 time, uanset hvad! og så er det sgu ikke iorden ikke at komme, eftersom folk betaler for det. ¨
    Men det er bare MIN mening, og tror mange holder med mig i det,


  • #15   22. mar 2009 Smart ass .. De fik ikke mindre som 3 mobil numre og der står intet i kontrakten fra dem om at det kan tage længere tid hvis der er travelt

  • #16   22. mar 2009 Erik A:

    Jeg køre selv i en transit med rimeligt meget læs på og jeg tænker MEGET over hvor jeg parkerer, specielt i en årstid som denne hvor både rabatter, græsplæner m.m er meget bløde, og det er egentligt ligegyldigt om det så er det eneste sted man kan holde.

    Kim H: Du er GUD!! og har et fornuftigt syn på tingene.

    Og til næsten alle andre:
    Ud af de mange tusinde kunder som bla. Falck har, så skal der ske nogle fejl, hvor mange utilfredse kunder kan du ikke finde hos feks. telselskaber?? Du kan bare gå en tur i Netto og se hvad service du får eller specielt ikke får, og nej du betaler ikke abonnement i Netto men betaler trods alt (går jeg ud fra) for deres varer.


  • Frank P
    Frank P Tilmeldt:
    nov 2003

    Følger: 1 Emner: 9 Svar: 6
    #17   2. jun 2009 Det er vigtigt at forstå at et firma som Falck har rigtig mange opgaver på vejen. Disponeringsfolkene på vagtcentralen bliver derfor nødt til at prioritere f.eks færdselsuheld, påkørte dyr og andet højere end "alm" autohjælp. Falck har, som alle andre, de der dage hvor det hele ramler sammen på samme tid. Desuden skal redderne også have deres pauser. Så alt i alt kan der hurtigt komme forsinkelser. Det er selvfølgelig uheldigt, hvis de glemmer at informere om at de bliver forsinket.


Kommentér på:
Aldrig mere falck

Annonce