{{ getTotalHits() | thousandNumberSeperatorFilter }} resultater Filter
{{group.groupName}}

{{ group.groupName }}

Medlemmer: {{group.memberCount}}
Forside Forum Medlemmer Annoncer {{ group.itemMoreItems }}
3.002 visninger | Oprettet:

Mand bakker ind i min bil og kører. {{forumTopicSubject}}

Først historien:

Her til middag havde jeg parkeret min bil bag ved Expert i Aalborg. Senere hører jeg et skrald ude fra parkeringen og går stille og roligt og ser hvad det kunne værer.

Til min overraskelse var en bil med trailer bakket pænt hårdt op bag i min bil (at dømme efter lyden)

Han havde så valgt bare at kører, endda efter han havde set skaderne. F...king nar.

2 meget søde piger havde til mit held noteret nummerpladen på både bil og trailer (THANK YOU!!)

Jeg kontakter politiet og de kontakter manden.

Senere hører jeg fra politiet som giver mig nummeret på manden, og vi aftaler at mødes. Han siger "undskyld jeg troede ikke der var sket noget.. Troede bare det var lidt snavs" mens han forsøger at børste kæmpemæssige ridser væk fra min bil. Jeg kigger noget forundret på ham, og han tager hænderne i vejret og siger: "Undskyld jeg gir op" (??)

Jeg får så heldigvis alle hans oplysninger og skal nu lave en anmeldelse.

ARGHH Fuck en nar, og mega heldigt nogle hjalp mig!

Jeg er dog noget i tvivl om hvad jeg kan forvente.

Sagen er den, at min bil ca. er 12.000 kr. værd.

Den er blevet mega ridset og srkæmmet på bagkofangeren, og så noget mindre på siden og bagklappen.

Men kan jeg bede om pengene til hvad en reparation vil koste?

Eller er jeg tvunget til at få udført, fx en rep til 8000,- hvis de vurderer det er det den vil koste?

Hvis den bliver dømt totalskadet, hvad bliver der så af bilen? Den kører jo fint nok, og har kun fået kosmetiske skræmmer.

Jeg ved at jeg skal kontake mit eget forsikringsselvskab som så kontakter hans. Men er der noget jeg bør foretage mig / være ekstra opmærksom på?

Jeg gad egentligt godt bare 5.000 i kontanter for det og sælge bilen billigere.

Håber I kan hjælpe smiley


Spar penge på din forsikring

Kommentarer på:  Mand bakker ind i min bil og kører.
Kommentér på:
Mand bakker ind i min bil og kører.

Annonce